مشارکت در انتخابات بهترین پاسخ به بدخواهان ملت ایران است

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات بهترین پاسخ به بدخواهان ملت و ایران اسلامی است گفت: طلاب و روحانیون به عنوان محل رجوع مردم، نقش خود را در مشارکت حداکثری و امیدآفرینی در جامعه ایفا کنند.
کد خبر: ۶۵۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ - 07February 2024
مشارکت در انتخابات بهترین پاسخ به بدخواهان ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز (چهارشنبه) در جلسه هم اندیشی ستاد انتخابات استان ایلام اظهار داشت: انقلاب اسلامی با هدایت و بنیانگذاری امام راحل در مقطعی از زمان شکل گرفت که معادلات دنیا را به هم ریخت و پرچم عدالت خواهی، اخلاق مردم‌سالاری دینی را در دنیا برافراشت.
 
حجت الاسلام «کریمی تبار» با بیان اینکه دشمنان برای جلوگیری از رشد جهانی جمهوری اسلامی با همه ابزار‌ها و توطئه‌ها برنامه ریزی کردند، افزود: مشکلاتی در سفره و معیشت مردم وجود دارد، اما امروز ایران اسلامی با رشد بسیار سریع در علوم مختلف از جمله نانو، پزشکی و فناوری‌های جدید در حال پیشرفت است.
 
امام جمعه ایلام گفت: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی بوده و امروز نگاه جهان به انتخاب کشور معطوف شده است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی از آغاز سال، جهاد تبیین را با محوریت مشارکت حداکثری انتخابات آغاز کرده اند که نشان دهند اهمیت انتخابات سال جاری است.
 
وی عنوان کرد:مشارکت حداکثری زمینه ساز امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در مناسبات سیاسی بین المللی قدرت چانه زنی کشور را افزایش می‌دهد.
 
این مسئول ابراز کرد: نظام اسلامی نظامی است که شایستگی حمایت و دفاع دارد و امروز بسیاری از آزادیخواهان جهان از جمهوری اسلامی تاسی گرفته و با ظلم جهانی مبارزه می‌کنند.
 
امام جمعه ایلام تصریح کرد: طلاب و روحانیون می‌توانند آسیب‌های که در کشور موجب شده انگیزه مشارکت در انتخابات را کاهش یابد، شناسایی و راهکار‌های مناسبی برای انگیزش افزایی در جامعه ارایه داده و مسئولیت سنگینی که به عنوان مبلغ دینی و محل رجوع مردم دارند به نحو مطلوب انجام دهند.
 
حجت الاسلام «کریمی تبار» با تاکید بر تغییر دیدگاه رای دهندگان و رای گیرندگان در حوزه انتخابات و نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: رای گیرنده با وعده‌های که می‌دهد که در حوزه وظیفه او نیست و دخالت در کار قوه مجریه است را باید تغییر داد و رای دهنده نیز باید انتظارات و توقعات خود را از نمایندگان واقعی کند.
 
وی بیان کرد: کسی که برای کشور می‌خواهد قانونگذاری کند و نظارت بر اجرای قانون داشته باشد، باید به حوزه وظایف و رسالت خود آگاه باشد و این موضوع بایستی برای جامعه تبیین شود تا مردم آگاهانه در انتخابات شرکت کرده و یک انتخاب اصلح داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام «کریمی تبار» بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات بهترین پاسخ به بدخواهان ملت و ایران اسلامی است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار