پیام تبریک فرمانده مرزبانی استان گلستان به مناسبت عید مبعث؛

مبعث؛ هنگامه بلوغ کرامت است

فرمانده مرزبانی استان گلستان به مناسبت عید مبعث پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸ - 08February 2024

مبعث؛ هنگامه بلوغ کرامت استبه گزارش دفاع‌پرس از گلستان، سرهنگ ستاد «احمدرضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان در پیامی ۲۷ رجب عید سعید مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۷ رجب عید آغاز رسالت پیامبرعظیم الشان اسلام، پیام آور رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و ظهور ارزش‌های اخلاقی در صحنه حیات بشریت است که یکی از روز‌های بزرگ خداست.

روزیست که به فرمان خالق یکتا حرا نور باران شد و حضرت محمد مصطفی (ص) آخرین فرستاده الهی بر کوه نور ایستاد و به پیامبری مبعوث شد.

آن هنگام که رسول اکرم (ص) پیامبر گرانقدر اسلام، از سوی خداوند متعال به پیامبری برگزیده شد، خردگرایی و معنویت بر خرافه گرایی و جهل برتری یافت و بشریت از بند اسارت نفسانیات و شرارت به درآمد چرا که  مبعث هنگامه بلوغ کرامت است و نقطه پایانی بر شرک و خرافه و بت پرستی است.

اینجانب، فرا رسیدن مبعث پیغمبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و شهیدپرور استان گلستان و همکاران خود تبریک عرض می‌نمایم و موفقیت همگان را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار