فرمانده دانشگاه امام حسین (ع):

ملت ایران با سربلندی از همه توطئه‌ها عبور کرده‌اند

سردار «غلامی» گفت: ملت ایران همچنان که تا امروز با سربلندی از همه توطئه‌ها عبور کرده در انتخابات اسفندماه نیز فارغ از همه کمبود‌ها و مشکلات بار دیگر مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت خود را نشان خواهد داد.
کد خبر: ۶۵۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ - 09February 2024

ملت ایران با سربلندی از همه توطئه ها عبور کرده اند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «نعمان غلامی» فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  شامگاه (پنجشنبه) در مراسم یادواره ۱۸۵ شهید طایفه سیاه سیاه کلهر و دهستان چله در مرکز این دهستان از توابع شهرستان گیلانغرب در سخنانی بزرگداشت نام و یاد شهدا در همه برهه ها را امری حیاتی و ضروری دانست و اظهار داشت: مجاهدت ها و مشقت هایی که شهدا داشتند برای امتداد و انتقال درس ها و سیره ها بود.

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز پاسداشت خون شهیدان در حقیقت فراهم نمودن پیام های بعثت و بسترساز ظهور منجی عالم بشریت است.

سردار غلامی با بیان اینکه شهدا مایه ی عزت و عظمت ملت ایران هستند، گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند شهادت شهدا قله و دامنه آن اخلاص، ایثار، صدق، معنویت، مجاهدت، گذشت و خدمت است ، یادواره ها و کنگره‌های شهدا برای ترویج و حرکت در دامنه قله شهادت است.

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران همچنان که تا امروز با سربلندی از همه توطئه ها عبور کرده در انتخابات اسفندماه نیز فارغ از همه کمبودها و مشکلات بار دیگر مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت خود را نشان خواهد داد.

سردار غلامی ادامه داد: دانش و جلوه های اقتدار امروز کشور برگرفته از تفکر شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار