نماینده ولی فقیه در گلستان:

پیروزی انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده راه انبیا و ائمه (ع) بود+ تصاویر

آیت‌الله نورمفیدی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به وسیله امام خمینی (ره) دنباله راه همه انبیا، ائمه (ع)، پیامبر (ص)، امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) بود.
کد خبر: ۶۵۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ - 09February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز جمعه ۲۰ بهمن در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به فرا رسیدن اول ماه شعبان در روز (یکشنبه ۲۲ بهمن) اظهار داشت: ماه شعبان، مثل ماه رجب بلکه بیشتر از آن ماه‌هایی است که بندگان خدا و مرحمت ذات اقدس الهی قرار می‌گیرند.

امام جمعه گرگان افزود: ماه شعبا ماه دعا و استغفار و ترمیم کردن رابطه بین خودمان و خداست و بیاییم در این ماه عزیز رابطه خودمان را با خدا با استغفار ترمیم و اصلاح کنیم.

وی با اشاره به سوم شعبان، ولادت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: امام حسین (ع) یک شخصیت بزرگی بود که یک راه جدید را در مقابل همه انسان‌ها باز کرد. راهی که امام حسین (ع) رفت راه بی سابقه‌ای بود.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: امام حسین (ع)  با نبود امکانات، عده و عده و نیروی نظامی با همه نبودها، ولی در عین حال در میدان یک تنه ایستاد و مسئولیتش و آنچه که موجب رضای خدا بود را انجام داد.

وی، با اشاره به ولادت حضرت قمر بنی هاشم در روز چهارشنبه هفته آینده، گفت: حضرت ابوالفضل العباس (ع) شخصیت بزرگ و کم نظیری بود و نقش مهمی در حادثه کربلا داشته است.

نماینده، ولی فقیه در گلستان اظهارداشت: روز پنجم شعبان در روز پنجشنبه هفته آینده، ولادت امام زین العابدین (ع) است، این امام بزرگ بعد از حادثه عاشورا با مدیریت خود اقدامات مهمی انجام داد که متاسفانه این‌ها مخفی مانده است.

وی با اشاره به روز ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به وسیله امام خمینی (ره) دنباله راه همه انبیا، ائمه (ع)، پیامبر (ص)، امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) بود.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده راه همه انبیا و ائمه(ع) بود

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: کشوری مثل ایران یک کشور اسلامی با آن سابقه تاریخی، امتیازات و افتخارات به حیات خلوت آمریکا تبدیل شده بود.

وی افزود: امام (ره) با انقلاب خود این کشور را از حیات خلوت و جزیره ثبات بودن بودن آمریکایی‌ها درآورد. امام با این کار بزرگ و انفجار نور، این کشور را از حلقوم آن‌ها بیرون کشید که این اقدام بی سابقه بود و باید همیشه قدر آن رابدانیم.

امام جمعه با اشاره به اینکه طبق آیات قرآن کریم نشانه ایمان این است که آنجا‌هایی که لازم است همه مردم شرکت کنند باید همه شرکت کنند، گفت: نشانه ایمان به خدا و پیامبر (ص) این است آنجایی که امر جامعی پیش می‌آید همه باید به صف باشند.

وی تاکید کرد: ۲۲ بهمن امر جامعی است و همه باید در برابر کسانی که امام راحل تلاش کرد کشور را از حلقوم آن‌ها دربیاورد حضور یابیم.

آیت الله نورمفیدی گفت: درست است در کشور مشکلاتی وجود دارد، ولی این مشکلات هم حل خواهد شد. امروز شرایط کشور ما خیلی خاص و ویژه است.

وی ادامه داد: امام (ره) در ۱۵ سال تبعید و آوارگی زحمت کشید، اما آمد میدان تا این ملت را نجات دهد. آمریکایی‌ها قیم ما شده بودند. ما باید تا روز قیامت شاکر این قیام امام و انقلاب باشیم.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: با وجود همه مشکلات ان شاءالله باید در روز (یکشنبه ۲۲ بهمن) باید حضوری گسترده و بیش از گذشته داشته باشیم. این یک تکلیف است و نشانه ایمان حضور ما است.

وی با اشاره به اقدام بزرگ سربازان گمنام در سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا، گفت: نیرو‌های اطلاعاتی ما عوامل اطلاعاتی و جاسوسی اسرالئیل را در این قاره‌ها شناسایی کرده و بیچاره شان کردند.

آیت الله نورمفیدی افزود: وزارت اطلاعات ما مراکز نظامی اطلاعاتی و حساسشان در کشور‌های مختلف را شناسایی کردند و برنامه‌هایی که در کشور‌های دیگر علیه مردم آن کشور داشتند را بدست آورد و به آن کشور‌ها اطلاع دادند.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده راه همه انبیا و ائمه(ع) بود

وی با بیان اینکه این اقدام نیرو‌های وزارت اطلاعات ایران باعث نزدیکی این کشور‌ها با ایران شده است، گفت: یکی از بزرگترین ضربه‌ای را که به تشکیلات جاسوسی موساد وارد شده همین ضربه نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی ما بوده است.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه با حضور مردم در صحنه‌ها این کشور و انقلاب حفظ می‌شود، اظهارامیدواری کرد: مشکلات اقتصادی این کشور و سایر مشکلات با تدبیر، برنامه ریزی و صداقت مسئولان برطرف شود.

انتهای پیام /

 

نظر شما
پربیننده ها