رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه مطرح کرد؛

اعلام مسیر‌های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن استان کرمانشاه

حجت‌الاسلام «عبدی» مسیر‌های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن استان کرمانشاه را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۵۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ - 10February 2024

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه: مسیر‌های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن استان را اعلام کردحجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی عبدی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، در خصوص مسیر‌های راهپیمایی در استان کرمانشاه اعلام و اظهار داشت: مراسم  راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در شهر کرمانشاه از ساعت ۹:۳۰ دقیقه در روز یکشنبه از میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان آزادی برگزار و سخنران مراسم «سید هاشم حسینی بوشهری» رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: در شهر سنقر و کلیایی از میدان سپاه پاسداران به سمت میدان ۱۵ خرداد و در شهر پاوه از میدان شهدا به سمت میدان مولوی از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود. در شهر قصر شیرین از مزار شهدای گمنام به سمت میدان مرزبانی و در شهر کنگاور از میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت خیابان شهدا و میدان شهید حاج قاسم سلیمانی در ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عبدی گفت: در شهرستان گیلانغرب نیز از میدان ۲۲ بهمن به سمت میدان توحید (مقابل مسجد جامع) از ساعت ۹ و ۳۰ صبح راهپیمایی برگزار می‌شود. راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر ثلاث باباجانی نیز از میدان معلم به سمت تقاطع ناحیه مقاومت بسیج از ساعت ۱۰ صبح شروع می‌شود. در  شهر صحنه نیز از درب بیمارستان دکتر معاون خیابان مولوی به سمت میدان مولوی از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد. در شهر دالاهو مسیر میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت مسجد المهدی (عج) از ساعت ۱۰ صبح و در شهر هرسین مسیر میدان آزادی به سمت میدان جمهوری اسلامی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه میزبان راهپیمایان خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: در شهر سرپل‌ذهاب نیز راهپیمایی در مسیر میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت حرم حضرت احمدبن اسحاق (ع) از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز خواهد شد. راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر روانسر از میدان سپاه پاسداران به سمت میدان اورامان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح و در شهر اسلام آبادغرب از چهارراه کارخانه قند به سمت میدان حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه به برپایی غرفه‌ها در مراسم راهپیمایی شهر کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: بیش از ۴۰ غرفه متنوع در این مسیر راهپیمایی وجود دارد که دستاورد‌های انقلاب در این غرفه به نمایش گذاشته خواهد شد که برخی از آن‌ها مخصوص کودکان و نوجوانان و برخی دیگر به گروه‌های سرود و نمایش اختصاص دارد. اجرای ۲۲ گروه سرود در مسیر راهپیمایی و نیز اجرای برنامه رزم نوازان در چهار راه مدرس و درب مسجد جامع با نواختن سرود‌های رزمی از دیگر برنامه‌های مسیر راهپیمایی کرمانشاه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها