در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی: کشور‌های زیادی خواهان پهپاد‌های ایرانی هستند

امیر سرتیپ «خواجه‌فرد» گفت: در جهان پهپاد‌های ایرانی را به عنوان پهپاد‌های توانمند می‌شناسند و کشور‌های زیادی خواهان پهپاد‌های ما هستند؛ اما تنها می‌توانیم به تعداد کمی از این درخواست‌ها پاسخ دهیم.
کد خبر: ۶۵۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۲ - 11February 2024

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی: کشور‌های زیادی خواهان پهپاد‌های ایرانی هستندامیر سرتیپ «افشین خواجه‌فرد» مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درخصوص الحاق جنگنده‌های کوثر به نهاجا اظهار داشت: در این‌خصوص خبر‌های خوبی در راه است و فرمانده نیروی هوایی ارتش در زمان مقتضی اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

امیر سرتیپ خواجه‌فرد همچنین به توانمندی بالای نیرو‌های مسلح اشاره و عنوان کرد: در زمینه پهپاد‌ها شرایط بسیار خوبی داریم و به جایی رسیدیم که می‌توانیم با هواپیمای با سرنشین کار‌های ترکیبی کنیم؛ این یکی از اقداماتی است که در آینده طرح‌ریزی و سناریوی عملیاتی وسیعی را ایجاد می‌کند.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پایان درباره صادرات پهپاد به کشور‌های دیگر گفت: در جهان پهپاد‌های ایرانی را به عنوان پهپاد‌هایی توانمند می‌شناسند و کشور‌های زیادی خواهان پهپاد‌های ما هستند؛ اما با توجه به کار‌های انجام‌شده، تنها می‌توانیم به تعداد کمی از این درخواست‌ها پاسخ دهیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها