رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان خبر داد؛

برگزاری اولین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم گلستان

کیخا گفت: اجلاسیه شهدای دانشجو معلم استان گلستان در گرگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ - 13February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «موسی کیخا» رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان امروز در جمع اصحاب رسانه استان اظهار داشت: اجلاسیه شهدای دانشجو معلم استان گلستان اول اسفند در گرگان برگزار می‌شود.
 
کیخا با بیان اینکه ۳۰ دانشجو معلم در استان داریم، افزود: اجلاسیه شهدای دانشجو معلم استان اول اسفندماه در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار می‌شود.
 
وی تصریح کرد: حدود ۲۰۰ مهمان از سراسر کشور در این اجلاسیه دعوت هستند ضمن اینکه دانشجو معلمان و مردم استان نیز در ابن اجلاسیه دعوت هستند.
 
رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان خاطرنشان کرد: اولین قدم و کلید این اجلاسیه اسفند سال ۹۹ زده شد و فعالیت‌های زیادی از جمله تهیه مستند و گرفتن مصاحبه با خانواده‌های شهدا، جمع‌آوری اسناد و اطلاعات مربوط به شهدا و نگه‌داری آن در بایگانی مخصوص و تولیدات هنری در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این راستا انجام شد.
 
این مسئول اضافه کرد: برای شناخت بهتر چهار نفر از دانشجو معلمان استان چهار کتاب تالیف شده است .
 
وی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین مواردی که در دانشگاه فرهنگیان تأکید داریم الگوسازی است که از برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجو دنبال این موضوع هستیم.
 
به گفته کیخا؛ تولیدات هنری برای ما مهم است؛ چون استفاده از شیوه‌های هنری تأثیر بیشتری بر مخاطب دارد؛ لذا در این اجلاسیه تأکید ویژه‌ای بر استفاده از تولیدات هنری داریم.

برگزاری اولین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم گلستان

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها