گرامیداشت روز پاسدار در شبکه مستند

شبکه مستند به مناسبت روز پاسدار مستندهای«به شهادت تاریخ»، «سلاح ایرانی» و «محسن ژاپنی» را پخش خواهد کرد.
کد خبر: ۶۵۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳ - 13February 2024

به گزارش گروه فرهنگ و هن دفاع‌پرس، مستند «سلاح ایرانی» ساخته داود مرادیان هم سه‌شنبه ۲۴ بهمن ساعت ۱۹ پخش می‌شود، این مستند با همکاری مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و وزارت دفاع در یک سال ساخته شده و به بررسی توانمندی‌های نظامی و دفاعی نیرو‌های مسلح ایران می‌پردازد.

گرامیداشت روز پاسدار در شبکه مستند
مستند «محسن ژاپنی» به کارگردانی وحید فرجی روایتی متفاوت از یک رزمنده افغانستانی به نام محسن میرزایی است که به دلیل چهره متفاوتش اتفاقی عجیب برای او رخ می‌دهد و رسانه‌های تصویری عراقی با تهیه گزارش‌هایی می‌گویند: «نیرویی از ایران را اسیر کرده‌ایم که ژاپنی است!»

 

فیلم مستند ۷۲ دقیقه‌ای «محسن ژاپنی» که در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج تولید شده است، پیش‌ازاین در چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت حضور داشت و توانست در بخش شهید آوینی جایزه دریافت کند. این مستند سه‌شنبه ۲۴ بهمن ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

مجموعه مستند «به شهادت تاریخ» روایتی از شکل‌گیری و پیشرفت نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سه قسمت روی آنتن شبکه مستند می‌رود. 

این مستند روایتی متفاوت از شکل‌گیری و پیشرفت نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که پیشرفت‌ها، افتخارات و حوادث حساس انقلاب اسلامی، را به تصویر می‌کشد.

گرامیداشت روز پاسدار در شبکه مستند

قسمت‌های مختلف این مجموعه مستند با نام «پول‌های بدون پشتوانه» دوشنبه ۲۳ بهمن، «جنگ به سبکی متفاوت» سه‌شنبه ۲۴ بهمن، «سرزمین مادری» چهارشنبه ۲۵ بهمن ساعت ۱۷ از شبکه مستند پخش می‌شوند. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار