مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

پاسداران پیشکسوت کمیته انقلاب اسلامی پشتوانه امنیت کشور هستند

سردار «اسلامی» ضمن تبریک روز‌های پاسدار و جانباز و اعیاد مبارک شعبانیه گفت: پیشکسوتان فراجا و پاسداران انقلاب اسلامی سرمایه و پشتوانه عزت، اقتدار و امنیت کشور هستند.
کد خبر: ۶۵۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ - 13February 2024

 سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در حاشیه گردهمایی پاسداران کمیته‌های انقلاب اسلامی استان البرز و پیشکسوتان فراجا که امشب بیست و چهارم بهمن ماه در کرج برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از البرز، اظهار داشت: پیشکسوتان فراجا و پاسداران کمیته‌های انقلاب اسلامی ضمن اینکه نقش بسیار مهمی در تثبیت انقلاب اسلامی و تامین امنیت کشور در دهه نخست انقلاب اسلامی بر عهده داشتند، در دوران دفاع مقدس نیز حضور تعیین کننده‌ای داشتند که شایسته تقدیر است.

وی همچنین با اشاره به نقش همسران پاسداران پیشکسوت انقلاب اسلامی در حراست از خانواده و حمایت از همسرانشان در تامین امنیت کشور، خاطرنشان کرد: نقش همسران پیشکسوتان کمیته‌های انقلاب اسلامی به اندازه خود آن‌ها حائز اهمیت و مهم است و باید به آن در زمینه ثبت در تاریخ دفاع مقدس پرداخته شود.

پاسداران پیشکسوت کمیته انقلاب اسلامی پشتوانه امنیت کشور هستند.پاسداران پیشکسوت کمیته انقلاب اسلامی پشتوانه امنیت کشور هستند.پاسداران پیشکسوت کمیته انقلاب اسلامی پشتوانه امنیت کشور هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار