در یادواره شهدای فراجا حادثه تروریستی کرمان مطرح شد؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: کار انتظامی با شهید و شهادت عجین است

حجت‌الاسلام «ادیانی» گفت: ماموریت‌های انتظامی با شهید و شهادت عجین هستند.
کد خبر: ۶۵۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹ - 14February 2024

کار انتظامی با شهید و شهادت عجین است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمين «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا امروز، ۲۴ بهمن‌ماه در یادواره شهدای فراجا حادثه تروریستی کرمان اظهار داشت: کلام و پیام شهدا استقامت در راه امنیت و پیروی از راه و مکتب ائمه اطهار است. ماموران فراجا به سبب نوع ماموریت‌هایی که دارند با شهید و شهادت عجین هستند که خون پاک این عزیزان به پای امنیت جامعه ریخته می‌شود.

حجت‌الاسلام ادياني ادامه داد: به شهدا و خانواده شهدا و همرزمان شهدا و خادمان نظم و امنیت و همه اهالی دور و نزدیک دیار کرمان و همرزمان بشارت باد که در مکتب و راه فرمانده لشکر چهل و یک ثارالله شربت شهادت نوشیدند و دشمن بداند با کشتن ما، امت ولایی ما بیدارتر می‌شوند.

رئيس سازمان عقيدتي سياسی فراجا بیان کرد: در همراهی هایی که با خانواده شهدا در سفر به کربلا و دیگر اماکن مذهبی داشتیم خانواده‌های شهدایی را مشاهده کردیم که از اهدای فرزند خود به عرصه نظم و امنیت ابایی نداشتند و فرزندان همین خانواده ها شهید و ستارگان آسمان و چراغ راه دیگران می‌شوند. ما با همین شهدا با ابرقدرت ها و دستان آغشته به خون ایادی استکبار مقابله خواهیم کرد و به یاری خداوند در کنار بسیجیان عرصه خدمت، خواب و خیال دشمنان را آشفته می کنیم.

وی همچنین گفت: شهادت زیبنده چنین افراد و خانواده هایی است که حتی پس از چند روز پس از حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان باز هم با خبر شهادت روبرو می شدند اما با صبر و استقامت به استقبال خانواده شهدا و بازماندگان می رفتند. خوش بحال آن مادر و خواهر عفیف که با شنیدن خبر شهادت برادر با حجاب و عفاف بیشتر در جامعه حضور می یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار