ما متحدیم/ فرمانده سپاه ناحیه خواف خبر داد؛

اعزام ۲۰۰ بسیجی از شهرستان مرزی خواف به اردوی راهیان نور

سرهنگ سمیعیان از اعزام ۲۰۰ نفر از بسیجیان، بسیج محلات شهرستان خواف به اردوی راهیان نور جهت حضور در مناطق عملیاتی طلایه، شلمچه و دهلاویه خبر داد.
کد خبر: ۶۵۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ - 14February 2024

۲۰۰ نفر از شهرستان مرزی خواف همسفر راهیان‌نور شدندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «امین سمیعیان» فرمانده سپاه ناحیه خواف در حاشیه اعزام کاروان‌های نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ۲۰۰ نفر از بسیجیان، بسیج محلات شهرستان خواف به اردوهای راهیان نور اعزام شدند. این افراد به مدت هفت روز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نظیر طلایه، شلمچه، فتح‌المبین و دهلاویه بازدید می‌کنند.

وی افزود: حضور در سفر معنوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی با هدف تجدید بیعت با شهیدان، احیای روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی در بسیجیان است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خواف اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان می تواند آنان را در مقابل هجمه های دشمنان مقاوم کرده و این امر یکی از راه های تداوم و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی به شمار می رود.

حجت‌الاسلام و المسلمین «ابوالفضل مظاهری» امام جمعه شهرستان خواف نیز در این مراسم گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا و حماسه‌سازان دفاع مقدس نوعی جهاد فرهنگی است و افرادی که به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند باید قدر این سفر و معنویت آن را بدانند.

وی افزود: در جریان این بازدید باید روحیه ایثار و فداکار و از خودگذشتگی را از حماسه‌آفرینان دفاع مقدس آموخت و آن را تقویت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار