تجلیل از جانبازان تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش در خاش

در گرامیداشت اعیاد شعبانیه، ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز از جانبازان سرافراز خاش در تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش تجلیل شد.
کد خبر: ۶۵۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ - 14February 2024

تجلیل از جانبازان خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، در گرامیداشت اعیاد شعبانیه، ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز از جانبازان سرافراز خاش در تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش تجلیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن شیبک» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران، عزت و سربلندی میهن اسلامی را مرهون خون مطهر شهیدان و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و سالهای انقلاب اسلامی برشمرد.

وی اظهار داشت: مجاهدان جبهه انقلاب در تداوم راه شهیدان به عظمت، ابهت و اقتدار میهن اسلامی می اندیشند و پاسدار خون ۳۰۰ هزار شهید هستند.

حجت‌الاسلام شیبک ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از سالهای نخستین انقلاب، تاکنون برای ضربه زدن به اسلام و میهن و ملت سرافراز ایران سربلند تلاش کرده اند، اما علی‌رغم تهدیدات دشمنان شاهد حضور مقتدرانه ملت همیشه در صحنه و خاصه خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران بوده ایم و هم اینک نیز آماده خلق حماسه باشکوه انتخابات ۱۱ اسفندماه می باشند.

امیر سرتیپ «محمد غیجی» فرمانده تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی (شهید سرتیپ سلیمان هاشمزهی) نیز با گرامیداشت اعیاد شعبانیه از اقدامات ارزشمند جانبازان سرافراز به میهن اسلامی قدرانی کرد.

وی ابراز داشت: خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران چشم و چراغ این ملت و نظام بوده و شایسته تکریم هستند، بنابراین ما در ارتش جمهوری اسلامی قدردان خدمات این قشر هستیم و امیدواریم شاهد درخشش ایران سربلند در ابعاد مختلف باشیم.

در پایان جانباز و آزاده سرافراز حاج حسن هاشمزهی به بیان خاطراتی از دوران هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت و سپس از جانبازان سرافراز خاش با اهدای هدایایی تجلیل شد.

همچنین به همت قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه و موسسه راه سازه مجری پروژه‌های عمرانی راه آهن خاش به زاهدان و ایرانشهر و بانده جاده خاش به زاهدان، همایش بصیرت خانواده های کارکنان و تحلیل از خدمات نیروهای سخت کوش قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه برگزار شد.

در این همایش مولوی محمدعثمان قلندرزهی از تلاش های کارکنان قرارگاه سازندگی سپاه در جهت عمران و آبادانی منطقه قدردانی کرد.

همچنین به همین مناسبت و در راستای اجرای طرح سپاس از علمداران حماسه با حضور امام جمعه موقت و فرماندهان نیروهای مسلح و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران در خاش به اجرا درآمد و ضمن دیدار با جانبازان و آزادگان سرافراز احمد امیری فرد، علی اکبر ارجمندی و محمدرضا کرد و پیربخش قلندرزهی از خدمات آنان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها