حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه موقت ساری:

حضور در انتخابات سبب عزت ایران و سرشکستگی دشمنان نظام می‌شود

حجت‌الاسلام «شفیعی دارابی» گفت: حضور در انتخابات سبب شکوه و عزت ایران اسلامی و سرشکستگی دشمنان نظام اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۶۵۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ - 16February 2024

حضور در انتخابات سبب عزت ایران او سرشکستگی دشمنان نظام می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین «سید حسین شفیعی دارابی» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با بیان اینکه دشمن هزینه‌های زیادی کرده بود که راهپیمایی ۲۲ بهمن سرد و خلوت و بدون حضور مردم برگزار شود، اظهار داشت: مردم ایران نشان دادند که دلداده راه شهدا و انقلاب اسلامی هستند و مردم بهتر از سال‌های گذشته حضور پیدا کردند.

وی از حضور باشکوه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد و افزود: مردم در این حماسه خوب درخشیدند و باید مسئولان قدر این مردم را بدانند، زیرا با همه درد‌ها و مشکلات و انتقادات موجود، به صحنه آمدند و بار دیگر دست رد به نغمه شوم وابستگان استکبار جهانی زدند.

این مسئول با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز ادامه داد: سپاه پاسداران دارای نقش‌های برجسته‌ای هستند و هرجا که حضور یافتند اعم از زلزله، سیل، جریان کرونا، دفاع مقدس و دفع شرارت‌های دشمنان و ... خوش درخشیدند.

حجت الاسلام شفیعی دارابی با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف در جهان حرف‌های برتر را می‌زند، با گرامیداشت روز جانبازان از مسئولان خواست تا برای رفع مشکلات این قشر تلاش بیشتری داشته باشند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواستار حضور باشکوه پای صندوق‌های رأی شد و تصریح کرد: دشمن در تلاش است با چراغ خاموش مجلس خبرگان را در مسیر غیر اصلی هدایت کند و باید هوشیار بود.

مطالب بیشتر:

**نماینده مجلس شورای اسلامی: حضور مردم پای صندوق‌های رای عامل یأس دشمنان است

**انتخابات ۱۱ اسفند روز قدرت‌نمایی ملت ایران است

**گفتار و رفتار متناقض دشمنان ملت درباره انتخابات

حجت الاسلام شفیعی دارابی خواهان حضور در پای صندوق‌های رأی به عنوان ادای تکلیف شرعی و لبیک گویی به ندای رهبری شد و اضافه کرد: حضور در انتخابات سبب شکوه و عزت ایران اسلامی و سرشکستگی دشمنان نظام اسلامی می‌شود.

وی بیان کرد: با انتخاب درست می‌توان در رفع مشکلات کمک کرد و این واقعه سبب افزایش روحیه مقاومت می‌شود از این رو باید با شناخت داوطلبان، نسبت به انتخاب افراد اصلح اقدام کرد.

حجت الاسلام شفیعی دارابی از مردم خواست تا در انتخاب داوطلبان به سبک زندگی آنان توجه کنند و اذعان داشت: داوطلبان مجلس و انتخابات مراقبت آموزه‌های دین باشند و برای رأی آوردن، اخلاق، عفاف و عدالت را زیرپا نگذارند.

امام جمعه موقت ساری پرهیز از فحاشی و تخریب را لازم دانست و با بیان اینکه باید به خط قرمز‌های نظام و انقلاب توجه کرد از مسئولان خواست تا برای حل مشکلات فراروی جوانان تلاش و برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار