امام جمعه موقت مشهد:

ارتقای بصیرت عمومی، حضور گسترده مردم در حرکت‌های اجتماعی را به همراه دارد

حجت‌الاسلام فرزانه گفت: حضور باشکوه مردم در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، نشانگر رشد سیاسی، بصیرت و آگاهی جامعه است و به دشمنان فهماند که اتحاد ملت از هم گسستنی نیست.
کد خبر: ۶۵۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱ - 16February 2024

ارتقای بصیرت عمومی، حضور گسترده مردم در حرکت‌های اجتماعی را به همراه داردبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدباقر فرزانه» امام جمعه موقت مشهد در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد که با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در رواق امام خمینی (ره) حرم حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام برگزار شد، اظهار داشت: مردم با حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به دشمن نشان دادند که با وجود برخی مشکلات معیشتی و قصور و تقصیر‌های بعضی از مسئولان همچنان پشتیبان آرمان‌ها، اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: مردم همچنین با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتیبانی و حمایت خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دادند.

امام جمعه موقت مشهد با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال از همه سال‌ها باشکوه‌تر بود، تصریح کرد: این موضوع نشانگر رشد سیاسی، بصیرت و آگاهی این ملت است و به دشمنان فهماند که اتحاد ملت از هم گسستنی نیست.

فرزانه تاکید کرد: ملت ایران اسلامی ثابت کرده که در دفاع از اسلام در وسط میدان حاضر است و آماده است تا مانند سیدالشهدا (ع) همه داشته‌های خود را تقدیم کند.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال ناامیدسازی مردم است، در حالی که مردم پشتوانه این نظام هستند.

امام جمعه موقت مشهد گفت: امروز شعله‌های آتش خشم انقلابی مسلمانان یکی پس از دیگری در کشور‌های دنیا از جمله کشور‌های لبنان، سوریه، فلسطین و یمن علیه استکبار برافروخته شده و به جان دشمن افتاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار