حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در سخنانی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین رسیدن به قله را سرعت می‌بخشد/ مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح مکمل هم هستند

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: برای فتح قله که رهبر معظم انقلاب اسلامی نزدیک شدن به آن را نوید داده‌اند، باید دستاوردها و موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق جهاد تبیین برای آحاد جامعه بیان شود و این مهم را باید از خانواده‌ آغاز کنیم و به جامعه تسری بدهیم.
کد خبر: ۶۵۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹ - 16February 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین رسیدن به قله را سرعت می‌بخشد/ مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح مکمل هم هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در نشست بصیرتی ویژه بسیجیان، کارکنان و وابستگان سپاه ناحیه کمیل و میثم مشهد اظهار داشت: دشمن دسیسه زیاد می‌کند اما به آنچه می‌خواهد دست پیدا نمی‌کند چراکه خداوند نمی‌خواهد؛ برای تحقق عینی خواست خدا در قبال جبهه حق بندگان باید تلاش کنند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی در خلال ۴۵ سال گذشته دقیقه‌ای فارغ از دشمنی‌ها نبوده‌اند اما بحمدالله با ایثار، ازخودگذشتگی و اطاعت از ولایت فقیه، با بهره‌گیری از هرآنچه در اختیار داشتند پیروز شدند. این حقیقت مسلمی است که دشمنان خواستند امت حزب‌الله نباشد و جمهوری اسلامی تثبت و صادر نشود اما با اراده الهی اندیشه انقلاب اسلامی فراگیر شد و امروز نظام مقدس اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: هزینه سازش به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است. بر اساس آیات نورانی قرآن کریم عزت از آن خداوند و مومنین  است که سازشکار نیستند. کشورهایی که اهل سازش با دشمنان هستند اگر چه از لحاظ مادی پیشرفت‌هایی داشته و قدرتمند هستند اما مستکبران با عناوین سخیفی از آن‌ها یاد می‌کنند و عزت، استقلال و هویت ملی ندارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به اثرگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی بر معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی تصریح کرد: در سایه انقلاب با رهبرهای امامین انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران، آزادگان و پیشکسوتان عرصه‌های عزت و شرف امروز خواب راحت از یدگان مستکبرین عالم گرفته شده و جبهه مقاومت به عنوان مولود انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیروز میدان است.

یوسفعلی‌زاده بیان داشت: امروز جریان رسانه‌ای دشمن در فضای مجازی نسبت به گذشته گسترش بیش از حدی پیدا کرده است اما در تقابل با نظام مقدس اسلامی راه به جایی نخواهند برد و با حماسه‌ای همچون مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن غبار شبهه و دروغ‌پراکنی دشمنان از ساحت جامعه زدوده می‌شود چراکه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی متدین، ولایتمدار، قدرشناس و پشتیبان نظام مقدس اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم مشکلات کشور در حوزه اقتصاد و معیشت اما کسی دل از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن نکشیده است که موید این حقیقت حضور مردم در حرکت‌های اجتماعی همسو با اهداف نظام مقدس اسلامی است.

این مقام مسئول بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نزدیک شدن مردم به قله را بشارت داده‌اند برای رسیدن به قله موفقیت‌ها باید مستمرا حرکت خود را ادامه بدهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در ادامه به تشریح قرائن نزدیک شدن به قله پرداخت و افزود: برای فتح قله باید دستاوردها و موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق جهاد تبیین برای آحاد جامعه بیان شود که این مهم را باید از خانواده‌های خود آغاز کنیم و به جامعه تسری بدهیم.

یوسفعلی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: در گام اول باید مشارکت حداکثری در این حماسه سیاسی به صورت جدی دنبال شود و در گام بعد باید انتخاب اصلح که فضیلت دارد و در سایه تحقیق و شناخت حاصل می‌شود مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: متولیان برگزاری انتخابات و آحاد مردم برای تحقق چهار راهبرد تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات که شامل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت می‌شود، باید تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار