برگزاری یادواره شهدا در مدارس شهرستان خاش

یادواره  شهید «محمد رضا آذرسا» با حضور مدیریت آموزش و پرورش، کارشناسان اداری و معلمان و دانش آموزان در مدرسه ابتدایی به نام این شهید در خاش برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸ - 16February 2024

برگزاری یادواره شهدا در مدارس شهرستان خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، یادواره شهید «محمدرضا آذرسا» با حضور مدیریت آموزش و پرورش، کارشناسان اداری و معلمان و دانش آموزان در مدرسه ابتدایی به نام این شهید در خاش  برگزارشد.

«عبدالوهاب شهنواز» مدیر آموزش وپرورش در مراسم یادواره شهید محمد رضا آذرسا که در آموزشگاه شهید آذرسا برگزار شد،گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره شهدا در مدارس موجب می‌شود دانش آموزان در کنار کسب علم آموزی، اخلاق و معرفت شهدا را نیز بیاموزند.

وی گفت: برگزاری یادواره شهیدان فرصتی برای بیان خاطرات، تبیین اهداف و نقش مهمی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار در مدارس است.

شهید محمد رضا آذرسادر سال 1342 در شهرستان خاش به دنیا آمد در دوران دفاع مقدس در دو مرحله به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و مدتی را نیز همراه گروه جنگ های نامنظم دکتر چمران در منطقه بستان جنگید وی در برگشت از مناطق جنگی در شب بیست و چهارم ماه مبار رمضان سال ۱۳۶۲ در منطقه بزمان حین شناسایی منطقه با اشرار و ضد انقلاب درگیر و همراه یکی از همرزمانش به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار