در مصلی امام خمینی (ره) تهران؛

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران افتتاح شد/ وزیر ارشاد: ۴۵۰ رسانه در نمایشگاه حضور دارند

اسماعیلی با بیان اینکه ۴۵۰ رسانه در نمایشگاه رسانه‌های ایران شرکت کرده‌اند، گفت: از همه میهمانان جبهه مقاومت و اصحاب رسانه که صاحبان اصلی این نمایشگاه هستند، تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۶۵۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ - 18February 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین گشایش بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران و رونمایی از کتاب دانشنامه مطبوعات با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و «اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. 

در ابتدا محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امروز رسانه‌ها در همه بخش‌ها در نمایشگاه حضور دارند، اظهار داشت: نمایشگاه رسانه‌های ایران میزبان ۴۵۰ رسانه است. همچنین از همه میهمانان جبهه مقاومت و اصحاب رسانه که صاحبان اصلی این نمایشگاه هستند، تشکر می‌کنم. 

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران افتتاح شد/ وزیر ارشاد: ۴۵۰ رسانه در نمایشگاه حضور دارند

در ادامه، اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس اظهار داشت: سلام مردم قدس و غزه و مبارزان فلسطینی را به شما تقدیم می‌کنم. از شهدای رسانه در فلسطین یاد می‌کنیم که تعداد آنان تاکنون به بیش از ۱۲۰ نفر رسیده است. اهمیت نبرد رسانه‌ای کمتر از نبرد در جبهه نیست به همین دلیل اسراییل خبرنگاران را نیز هدف قرار می‌دهد و در جریان نبرد طوفان الاقصی رسانه نقش مهمی در این زمینه بازی کرد و دستاورد‌های بزرگی در تاریخ مقاومت داشت. 

وی افزود: این بخشی از نقش رسانه است رسانه‌ها امروز نقش اصلی را در فرهنگ بازی می‌کنند. همچنان که رسانه‌ها نقش اصلی در نشان دادن روحیه مقاومت را در جوامع ما دارند به همین دلیل رسانه نقش تعیین کننده‌ای در جهاد تبیین دارد. 

حمدان گفت: این قدرت رسانه است و همین قدرت مسیولیت بزرگی را ایجاد کرده است. این مسیولیت صداقت گفتار و رویکرد در ارتباط با امت اسلام است. وضعیت امروز در غزه اینگونه است که بعد از ۱۴۰ روز وضعیت مقاومت بسیار بهتر از گذشته است. ملت ما استوار و پایدار ایستاده است و در حال شکل دادن پیروزی است که توسط مردم شکل گرفته است. مقاومت نقش اصلی در نبرد جاری را دارد بلکه یک بازیگر اصلی در منطقه است. ما در حال چشاندن طعم شکست به رژیم صهیونیستی هستیم. خوشحالم که امروز در اینجا هستم.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار