با حضور فرمانده کل ارتش؛

آیین اختتامیه دانش‌آموختگی دانشجویان دوره ۳۳ دافوس ارتش برگزار شد

آیین اختتامیه دانش‌آموختگی دانشجویان دوره ۳۳ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش صبح امروز با حضور سرلشکر موسوی برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ - 21February 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین اختتامیه دانش‌آموختگی دانشجویان دوره ۳۳ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) صبح امروز (چهارشنبه) با حضور امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در این دانشگاه برگزار شد.

آیین اختتامیه دانش‌آموختگی دانشجویان دوره ۳۳ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد

همچنین در این مراسم امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش و هیئت بازدیدکننده‌ای از کشور‌های چین و روسیه نیز حضور داشتند.

آیین اختتامیه دانش‌آموختگی دانشجویان دوره ۳۳ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد

۲۷۱ نفر از دانش‌آموختگان دوره سی و سوم فرماندهی و ستاد پس از موفقیت در آزمون‌های ورودی و مصاحبه در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ شروع به تحصیل کرده و با طی دروس مشترک، تخصصی، مطالعات گروهی و آموزش‌های مختلف طرح‌ریزی اعم از اطلاعات، عملیات، آماد و پشتیبانی، نیروی انسانی، حرکات آفندی و پدافندی در رده تیپ و بالاتر و همتراز آن در سایر نیرو‌ها در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی در شش گرایش زمینی، پدافند هوایی، هوایی، دریایی، جنگال و سایبر و پشتیبانی خدمات رزمی دانش‌آموخته شده‌اند.

آیین اختتامیه دانش‌آموختگی دانشجویان دوره ۳۳ دافوس ارتش برگزار شد

همچنین تعداد ۴۱ دانشجوی دوره دکترای مدیریت دفاعی ورودی ۱۴۰۰ پس از موفقیت در آزمون ورودی کتبی، مصاحبه و طی دوره نظری دانش‌آموخته شده‌اند که در صحنه جنگ و عملیات‌های مشترک و مرکب، هدایت و فرماندهی یگان‌های رده بالای ارتش و نیرو‌های مسلح را بر عهده بگیرند.

۲۰ دانشجوی مهمان از کشور‌های دوست و همسایه شامل بلاروس، پاکستان، ترکیه، عراق، عمان، قزاقستان و هندوستان در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار