طی نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان: پیشکسوتان دفاع مقدس یاوران حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس هستند

سرهنگ پاسدار «مهدوی فرد» گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس یاوران حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مجاهدان فی سبیل الله هستند.
کد خبر: ۶۵۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ - 21February 2024

جلسه کمیته پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، صبح امروز جلسه کمیته شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان با حضور «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و اعضای این شورا و تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن اجتماعات اداره‌کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در این جلسه اظهار داشت: پیشکسوتان دفاع مقدس یاوران حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مجاهدان فی سبیل الله هستند که با کوله باری از مجاهدت در راه خدا به بازنشستگی رسیدند و جامعه در قبال این افراد مسئولیت دارد.

وی با بیان اینکه در استان کرمان در حوزه چاپ کتاب برای حفظ خاطرات پیشکسوتان با انتشارات مختلفی از جمله شهید سلیمانی و نشر گرا هماهنگی‌های لازم جهت چاپ و نشر کتاب انجام شده است ادامه داد: بعد از چاپ کتاب در حوزه تولید صوتی این کتاب‌ها اقدام خواهد شد و همچنین کتاب‌ها به زبان‌های عربی و انگلیسی ترجمه خواهد شد.

مهدوی ادامه داد: در خصوص نام گذاری میادین و یا مکان‌های سطح شهر که فاقد نام گذاری می‌باشند، چنانچه پیشکسوتی که دارای شاخصه های خاصی باشد، ضمن معرفی نسبت به پیگیری نام گذاری اقدام خواهد شد.

در ادامه جلسه «هادی زنگی آبادی» مسئول پیشکسوتان دفاع مقدس کرمان هم از جمع آوری مطالب مربوط به دفاع مقدس در حوزه توانمند سازی پیشکسوتان و اعم از خانواده و فرزندان خبر داد و گفت: همکاری خوبی با پیشکسوتان در این عرصه خواهیم داشت و در حوزه آموزش جهت توانمند سازی پیگیری و حمایت خواهد شد.

وی تصریح کرد: در خصوص قهرمان محله. چنانچه افرادی در این خصوص شناسایی شود، ضمن معرفی تجلیل بعمل خواهد آمد و ضمن دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس چنانچه پیشکسوت ما دچار مشکلی بود بتوانیم با کمک مسئولین مشکل را رفع کنیم.

زنگی آبادی خاطرنشان کرد: برنامه‌های خاصه پیشکسوتان در سامانه الکترونیکی که مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت و برنامه‌های مرتبطی که در سراسر استان برگزار می‌شود، جهت ارزیابی در این سامانه بارگزاری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار