حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس؛

رئیس رسانه ملی: جایگاه ویژه خبرگزاری دفاع مقدس در نهضت صدبرابری کردن تولیدات دفاع مقدس/ دفاع مقدس اقیانوسی بی‌انتها از معارف انقلاب اسلامی و سیره شهداست

جبلی گفت: مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر صدبرابر کردن تولیدات دفاع مقدس، وظیفه رسانه ملی و خبرگزاری دفاع مقدس را سنگین‌تر می‌کند.
کد خبر: ۶۵۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ - 21February 2024

رئیس رسانه ملی: منعکس کردن و بازتاب دادن اخبار جبهه مقاومت وظیفه همگانی است/ دفاع مقدس یک اقیانوس بی انتهاست«پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، دفاع مقدس را اقیانوسی بی‌انتها از معارف انقلاب اسلامی و سیره شهدا، رزمندگان و ایثارگران دانست و اظهار داشت: وجود رسانه‌ای تحت عنوان «خبرگزاری دفاع مقدس» برای انعکاس رویدادهایی که در مقطعی درخشان و کم‌نظیر از تاریخ معاصر کشورمان رقم خورده است، حداقل کاری است که برای این دوران طلایی و ارزشمند می‌توان انجام داد. 

جبلی در بخش دیگر از سخنان خود به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص صد برابر کردن تولیدات دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مطالبه روشنگر و راهگشای امام خامنه‌ای وظیفه و مسئولیت رسانه ملی و خبرگزاری دفاع مقدس را سنگین‌تر می‌کند.

رئیس رسانه ملی تصریح کرد: دفاع‌ مقدس در ادامه مسیر مقاومت، از صدر اسلام تاکنون الهام‌بخش مقاومت در منطقه و جهان است که شاهد نتایج آن در تحولات امروز دنیا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: انعکاس اخبار جبهه مقاومت و آنچه که در فلسطین و اقصی نقاط محور مقاومت در جهان در حال وقوع است، وظیفه‌ای همگانی بویژه برای رسانه‌های متعهد به اصول و آرمان‌های اسلامی و انقلابی است.

جبلی یادآور شد: به دست‌اندرکاران خبرگزاری دفاع مقدس که مزین به نام مقدس دفاع مقدس است، خداقوت عرض می‌کنم؛ ان شاءالله که مشمول عنابات شهدای گرانقدر دفاع مقدس باشند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها