حضور حداکثری اقتدار ملی/

استاندار کرمانشاه: ۱۱ اسفند عرصه قدرت نمایی مردم ایران است

صحرایی با تاکید بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات گفت: روز ۱۱ اسفندماه عرصه‌ای مهم از قدرت نمایی مردم ایران اسلامی در کشور و جهان است.
کد خبر: ۶۵۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ - 22February 2024

استاندار کرمانشاه: ۱۱ اسفند عرصه قدرت نمایی مردم ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه شامگاه (چهارشنبه) در آیین گازرسانی به هفت روستای شهرستان پاوه از توابع استان کرمانشاه در جمع مردم روستای هجیج برگزار شد اظهار داشت: اقشار مختلف مردم با شرکت پرشور در انتخابات به جهانیان نشان خواهند داد که خودشان پیگیر سرنوشت خودشان هستند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات گفت: روز ۱۱ اسفندماه عرصه ای مهم از قدرت نمایی مردم ایران اسلامی در کشور و جهان است.

وی ایجاد فضای نا امیدی برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات را از اقدامات و برنامه های دشمن بیان کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا بستر لازم برای حضور حداکثری را در انتخابات که برخلاف خواست دشمنان است، فراهم کنیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب به مردم هویت بخشید اضافه کرد: ایران اسلامی امروز به درجات بزرگی از خودباوری رسیده است که می تواند بدون اتکا به قدرت های بزرگ جهانی روی پای خود بایستد.

صحرایی تاکید کرد: اگر امروزه می بینیم که نظام به دورترین مناطق کشور خدمات مختلف زیربنایی ارائه می کند همه ناشی از وجود انقلاب اسلامی است و بدون شک این مسیر پرافتخار را به سوی عزت و عظمت بیشتر همچنان با قدرت ادامه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار