دستگیری گروگان‌گیر مسلح در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری عامل اصلی گروگان‌گیری و کشف اسلحه کلت به کار رفته در صحنه جرم در عملیات ضربتی پلیس در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ - 23February 2024
دستگیری عامل گروگان‌گیری مسلحانه در شیرازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «کاووس حبیبی» رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اعلام این خبر، اظهار داشت: بامداد ۲۶ بهمن‌ماه ماموران کلانتری ۳۰ رکن آباد شیراز از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مطلع شدند که فردی ۲۲ ساله به دلیل اختلافات ملکی با تهدید سلاح گرم با ورود به منزل مردی ۸۰ ساله، وی و ۲ فرزند ۴۰ و ۴۵ ساله‌اش را گروگان و با همکاری دوستش (راننده) با سواری پژو پارس به منزل خود می‌برند.
 
وی افزود: ماموران کلانتری سریعا تحقیقات خود را آغاز و مخفیگاه گروگان‌گیر‌ها را شناسایی کرده و با حضور به موقع در محل، موفق شدند در کمتر از یک ساعت گروگان‌ها را صحیح و سالم از چنگ آدم‌ربایان آزاد کنند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه در آن ماموریت یک نفر گروگانگیر (راننده) دستگیر و عامل اصلی گروگانگیری با اسلحه متواری شده بود، گفت: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز کرده و در کمتر از یک هفته موفق شدند مخفیگاه وی را شناسایی کنند.
 
حبیبی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهم اعزام شده و در عملیاتی ضربتی عامل اصلی گروگانگیری را دستگیر کرده و یک قبضه اسلحه کلت کمری نیز از وی کشف کردند.
 
این مقام انتظامی با اشاره به این که متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: استان فارس محل ناامنی برای انجام فعالیت‌های مجرمانه است و مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که در صورت ارتکاب جرم، با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار