تشریح برنامه کانون انصارالحجه(عج) شمیل در برنامه تلویزیونی «گاه گمون»

برنامه تلویزیونی «گاه گمون» چهارشنبه این هفته به معرفی «هفته فرهنگ، هنر و تاریخ شمیل» یکی از برنامه‌های شاخص کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) مرکز بخش شمیل شهرستان بندرعباس پرداخت.
کد خبر: ۶۵۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ - 23February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «داود تنی‌پور» مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) و دبیر هفته فرهنگ، هنر و تاریخ شمیل و حمیدرضا حیدری زاده بخشدار شمیل از میهمانان برنامه تلویزیونی «گاه گمون» گذشته بودند.

تنی پور در این برنامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح برنامه های هفته فرهنگ، هنر و تاریخ شمیل پرداخت و اظهار داشت: این برنامه به همت کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) و با هدف معرفی پتانسیل، توانمندی و ظرفیت های فرهنگی هنری شمیل و همچنین سابقه و قدمت تاریخی منطقه شمیلات برگزار شد.

وی، از راه اندازی مرکز اسناد و همچنین موزه مردم شناسی شمیل به عنوان دستاورد شاخص هفته فرهنگ، هنر و تاریخ شمیل نام برد و افزود: در طول این هفته برنامه های متنوع و جذاب ویژه گروه های سنی مختلف اجرا شد که مورد استقبال آحاد مردم قرار گرفت.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) مرکز بخش شمیل شهرستان بندرعباس ادامه داد: باتوجه به درخواست های مردمی و به منظور معرفی و شناساندن هرچه بهتر شمیل و استعدادهای بالقوه و ظرفیت های فراوان آن، ویژه برنامه هفته فرهنگ، هنر و تاریخ شمیل با محوریت کانون انصارالحجه(عج) در سال های آینده نیز برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان و حوزه مقاومت خواهران یاوران زهرا(س) و پایگاه بسیج محمد رسول الله(ص) شمیل در برگزاری ویژه برنامه «هفته فرهنگ، هنر و تاریخ شمیل» با کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(ع) همکاری داشتند.

«گاه گمون»(در اصلاح بومی و محلی به معنی صبح زود است)؛ عنوان برنامه 70 دقیقه ای شاد و هیجان‎انگیز صبحگاهی سیمای خلیج فارس است که از ساعت 7:30 روزهای زوج تقدیم به تهیه‎کنندگی محمد عوض‌پور از سیمای خلیج فارس روی آنتن می‌رود.

شمیل، در شمال شرق استان هرمزگان و بین شهرستان های میناب و بندرعباس و در 80 کیلومتری مرکز استان قرار دارد و شغل اکثر اهالی آن، کشاورزی و دامداری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار