شهید و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه

حمله‌های جدید ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از فلسطینی‌های ساکن این باریکه را در پی داشت.
کد خبر: ۶۵۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ - 24February 2024

شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در مرکز شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه ۸ فلسطینی به شهادت رسیدند و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به برخی فلسطینیان در اردوگاه «الشاطی» واقع در غرب شهر غزه نیز ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۴ نفر دیگر هم زخمی شدند.

در بمباران مسجدی در منطقه «الزوایده» واقع در مرکز نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی شماری از فلسطینیان را در برابر درمانگاهی در جنوب شرق شهر غزه هدف قرار داد و ۹ نفر از آنان را زخمی کرد. این حمله در حالی انجام می‌شود که ده‌ها خانواده آواره فلسطینی در این درمانگاه پناه گرفته‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی یک زمین کشاورزی در شهرک «البرازیل» نزدیک مرز مصر و نوار غزه در جنوب رفح و همچنین گذرگاه صلاح‌الدین را نیز بمباران کرد.

شهرک «السلام» واقع در شهر رفح نیز هدف حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

منابع فلسطینی گزارش دادند که در حال حاضر نیز صدای چندین انفجار در شهر رفح در جنوب نوار غزه به گوش می‌رسد.

از سوی دیگر صلیب سرخ جهانی در سایه محاصره مدرسه «الحناوی» واقع در منطقه صنعتی شهر «خان‌یونس» از سوی تانک‌های ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی، برای انتقال شهیدان و زخمی‌ها از این مدرسه درخواست کمک کرد.

خبرنگار المیادین در غزه نیز گزارش داد که نیرو‌های سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه موفق شده‌اند شماری از شهیدان و زخمی‌ها را از زیر آوار خانه‌ای در مرکز رفح خارج کنند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار