فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

مدیران نظام جمهوری اسلامی باید از ارزش‌های نظام دفاع کنند

سردار «ریحانی» گفت: مدیران نظام جمهوری اسلامی مسئولیت دارند از ارزش‌های نظام دفاع کنند چرا که دشمن در تلاش است مردم را از رفتن پای صندوق‌های رای منصرف کند.
کد خبر: ۶۵۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ - 27February 2024

مدیران نظام جمهوری اسلامی مسوولیت دارند از همه ادبیات نظام دفاع کنندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه شامگاه (دوشنبه) در شورای اداری استان کرمانشاه با بیان اینکه ایران اسلامی در آستانه برگزاری یک رویداد بزرگ سیاسی قرار دارد اظهار داشت: این رویداد مهم به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی تقابل بین حق و باطل محسوب می‌شود. دشمن نیز تمام توان خود را به کار بسته است تا با ناامید کردن مردم از مشارکت حداکثری آنها در انتخابات پیش رو جلوگیری کند.

وی با طرح این پرسش که چرا انتخابات پیش رو برای دشمن بسیار مهمتر از انتخابات دوره های قبل بوده و از شکل های مختلف رسانه ای و فضای مجازی با فضاسازی گوناگون سعی در دلسرد کردم مردم برای شرکت در انتخاب می کنند؟ افزود: دشمن ۴۴ سال است که تلاش می کند در بسترهای مختلف امنیتی، فرهنگی و سیاسی به نظام ما ضربه وارد کند ولی در همه آنها شکست خورده است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: افول قدرت امریکا در حال شکل گیری است و آنها اگر نتوانند ابهت سیاسی خود را که در سال های اخیر از دست داده اند به دست بیاورند؛ یقینا در آینده جهان نقشی نخواهند داشت.دشمن برای برطرف کردن این فضا و دستیابی به ابهت گذشته خود تصور می کند که باید ایران را مهار کند چون ایران اسلامی هم اکنون به محور مقاومت یمن، حماس، لبنان و بسیاری از کشورهای دیگر تبدیل شده است.

سردار ریحانی با بیان اینکه هم اکنون کشوری مانند یمن که جایگاه و معادله قدرتی در دنیا ندارد قدرت های بزرگ جهان را زمینگیر کرده است افزود: آنها هرگز فکر نمی کردند که نه تنها کشورهای اسلامی بلکه غیر اسلامی نیز پرچم امریکا و اسراییل را به آتش بکشند. هم اکنون فلسطین علاوه بر جهان اسلام به مساله تمام دنیا مبدل شده است از اینرو دشمن تصور می کند با مهار ایران قادر خواهد بود به هیمنه و قدرت قبل بازگردد.

وی با بیان اینکه دشمن به این انتخابات دلخوش کرده است تا از مشارکت مردم در انتخابات کاسته شود گفت: مردم ایران حتی اگر انواع مشکلات معیشتی و اقتصادی نیز داشته باشد پای کار بوده و با شرکت در انتخابات دست از نظام خود نخواهند کشید همانطور که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور باشکوه و پرشور داشتند.

سردار ریحانی با بیان اینکه مدیران نظام جمهوری اسلامی مسوولیت دارند از همه ادبیات نظام دفاع کنند، افزود: امروز دشمن در تلاش است تا جدای از فضای فرهنگی یک فضای ایضایی و امنیتی نیز در جامعه ما درست کند که بدینوسیله در میان مردم رعب و وحشت ایجاد کرده و آنها را از رفتن پای صندوق های رای منصرف کند.همه دستگاه های دست اندرکار انتخابات موظفند و مسوولیت دارند در برابر فضاسازی دشمن در این زمینه هوشیارانه عمل کرده و دسیسه های آنها را نقش برآب کنند. با وجود این همه هجمه دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات به طور یقین مردم حضوری بیشتر از دوره های قبل در این انتخابات خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار