در سیستان و بلوچستان؛

فرمانده نیروی زمینی سپاه: برای حفظ امنیت کشور با هیچ‌کس تعارف نداریم

سردار پاکپور با اشاره به اقدامات دشمن برای خدشه وارد کردن به امنیت منطقه، گفت: امنیت از مهم‌ترین ارکان حیاتی به شمار می‌آید؛ لذا برای برقراری آن با هیچ‌کس شوخی و تعارف نداریم.
کد خبر: ۶۵۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ - 27February 2024

سردار پاکپوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، گردهمایی فصلی فرمانده نیروی زمینی سپاه با سران طوایف، مولوی‌ها و ریش‌سفیدان استان سیستان و بلوچستان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان امنیتی به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای قدس در زاهدان برگزار شد.

محور این نشست، بررسی راهکار‌های هم‌افزایی، وحدت و همدلی برای صیانت و پاسداری از امنیت و ابعاد گوناگون آن و چالش‌های پیرامونی بود.

سردار سرتیپ «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در این گردهمایی اظهار داشت: امنیت، اساس آرامش، توسعه و پیشرفت و زیربنای زندگی و فعالیت است؛ از همین رو دشمن برای آسیب زدن به آن، سرمایه‌گذاری زیادی کرده است.

سردار پاکپور افزود: امنیت، یکی از مهم‌ترین ارکان حیاتی، خط قرمز و محور وحدت ما به شمار می‌آید؛ لذا درباره آن کاملاً حساس هستیم و از هیچ اقدامی برای صیانت و پاسداری از آن دریغ نمی‌کنیم و درباره آن، با هیچ‌کس و هیچ جریان و قدرتی، شوخی و تعارف نداریم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا با برخی اقدامات کور، امنیت منطقه را دچار چالش کند و آرامش و آسایش مردم را بر هم بزند که استخدام و اجاره کردن عناصر و افراد معلوم‌الحال و ایجاد و پشتیبانی از گروهک‌های تروریستی نیابتی در چارچوب همین اقدامات دنبال می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: توسعه در سایه امنیت به دست می‌آید و مهم‌ترین عامل جلوگیری از توسعه، ایجاد ناامنی است که دشمنان همیشه این موضوع را دنبال می‌کنند تا در منطقه توسعه‌ای صورت نگیرد.

سردار پاکپور در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات و اهمیت آن اشاره و عنوان کرد: حضور آگاهانه، هوشمندانه و حداکثری مردم در انتخابات، ضامن رشد و پیشرفت و تحکیم امنیت و ناکامی دشمن است؛ از همین رو هر گام و تلاشی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، گامی ارزشمند برای افزایش و تحکیم امنیت نیز به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار