استاندار بوشهر مطرح کرد؛

صادرات مشتقات نفتی از مجتمع نگین بندر بوشهر آغاز شد

«محمدی زاده» گفت:با توسعه زیرساخت‌ها، صادرات مشتقات نفتی از مجتمع نگین بندر بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۶۵۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ - 27February 2024

صادرات مشتقات نفتی از مجتمع نگین بندر بوشهر آغاز شدبه گزارش دفاع پرس از بوشهر،«احمد محمدی زاده» استاندار بوشهر در بازدید از طرح‌ها در مجتمع بندری نگین بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه زیرساخت‌های بندری بوشهر در مجتمع نگین اقدامات خوبی صورت گرفته که زمینه را برای تردد کشتی‌های پهن پیکر فراهم می‌سازد.

استاندار بوشهر با اشاره به ترانزیت مشتقات نفتی در مجتمع بندری بوشهر تصریح کرد: آغاز ترانزیت مشتقات نفتی در مجتمع بندری نگین این مجموعه‌ها را در مسیر رونق روزافزون قرار داده است.

محمدی‌زاده رونق و پویایی بندر بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مجتمع بندری نگین نقش مهمی در رونق بیش از پیش بندر بوشهر را فراهم کرده است.

وی با اشاره به سیاست‌های اقتصاد دریا محور اضافه کرد: با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب طرح‌های مهمی در این حوزه تدوین و عملیاتی شده که اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این عرصه نقش مهمی ایفا می‌کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های مهم این استان در عرصه تجارت دریایی است اظهار داشت: بندر بوشهر از دیرباز به‌عنوان دروازه تجارت ایران محسوب می‌شد که نقش مهم بندر بوشهر در این عرصه را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها