حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده نیروی زمینی ارتش:

جهاد تبیین بهترین راه مقابله با جنگ تبلیغاتی و ترکیبی دشمنان/ حضور پرشور در انتخابات منجر به شکست توطئه‌های دشمنان می‌شود

امیر سرتیپ «حیدری» گفت: امروز راهبرد دشمنان تحریف واقعیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی جهت مأیوس کردن مردم و عدم حضور در انتخابات است و بهترین راه مقابله در این جنگ تبلیغاتی و ترکیبی، جهاد تبیین است.
کد خبر: ۶۵۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸ - 28February 2024

بهترین راه مقابله با جنگ تبلیغاتی و ترکیبی دشمنان، جهاد تبیین است/ حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی نقشه‌های دشمنان را بکست مواجه خواهد کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان و مسئولان یگان‌های نیروی زمینی مستقر در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل که در قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه برگزار شد، حضور در انتخابات را معیار ولایت‌مداری و به منزله‌ی تبعیت از ولایت‌فقیه دانست و اظهار داشت: ارتش ما یک ارتش انقلابی و معنوی است.

امیر سرتیپ حیدری افزود: شرکت در انتخابات یک حق اجتماعی و یک وظیفه شرعی و قانونی است و حضور پرشور و پر نشاط در انتخابات یک عمل صالح و الهی محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اهمیت حضور حداکثری در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اضافه کرد: نگاه تمام دنیا به برگزاری انتخابات در ایران است و این انتخابات یکی از وجوه بارز و درخشان جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه انتخابات مسئله مهم امروز کشور است، تصریح کرد: امروز راهبرد دشمنان تحریف واقعیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای مأیوس کردن مردم و عدم حضور در انتخابات بوده و بهترین راه مقابله در این جنگ تبلیغاتی و ترکیبی، جهاد تبیین است.

امیر سرتیپ حیدری خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند با کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نقشه‌هایشان را علیه جمهوری اسلامی ایران عملی کنند، اما مردم بصیر ما به ویژه نیرو‌های مسلح با حضور همگانی در پای صندوق‌های رأی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار