فرمانده هوانیروز ارتش خبر داد؛

آماده‌باش بالگرد‌های هوانیروز ارتش برای جابه‌جایی صندوق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور

امیر سرتیپ دوم «قربانی» از آماده‌باش بالگرد‌های هوانیروز برای کمک به برگزاری انتخابات و انتقال صندق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ - 29February 2024

آماده‌باش بالگرد‌های هوانیروز ارتش برای جابجایی صندوق‌های رأی به مناطق صعب‌العبوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: هوانیروز در انتخابات پیش‌ِ رو همچون گذشته در راستای تسهیل برگزاری این رویداد مهم با تمام توان پای کار خواهد بود و در جابه‌جایی صندوق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

امیر قربانی با اشاره به آمادگی هوانیروز برای اجرای مأموریت‌های محوله گفت: چندین فروند بالگرد برای کمک به برگزاری انتخابات و انتقال صندق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور پیش‌بینی کرده‌ایم که ان‌شاءالله در خدمت مردم عزیز کشورمان خواهند بود.

فرمانده هوانیروز ارتش اضافه کرد: این یگن همواره در خدمت مردم و دولت بوده است و علاوه بر مأموریت‌های دفاعی و امنیتی که به نحو شایسته‌ای انجام می‌دهد در حوزه کمک‌رسانی به دستگاه‌های دولتی در عرصه‌های مختلفی همچون انتخابات، امداد و نجات، مقابله با صدمات و آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی و بحران‌هایی همچون سیل، زلزله و آتش‌سوزی همواره پا در رکاب بوده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار