حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امیر دریادار سیاری:

نمایندگان مجلس در خط ولایت حرکت کنند

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با حضور در شعبه اخذ رای ستاد آجا و پس از انداختن رای خود در صندوق گفت: نمایندگان مجلس در مسیری حرکت کنند که آینده کشور و مردم تضمین شود.
کد خبر: ۶۵۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ - 01March 2024

نمایندگان مجلس در خط ولایت حرکت کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریاردار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش در نخستین دقایق آغاز رأی‌گیری با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: حضور مردم در ستاد ارتش برای شرکت در انتخابات با اشتیاق فراوان به رای دادن، نشان از بالا رفتن بصیرت مردم است و این امر مهم به دغدغه‌ای برای مردم تبدیل شده تا حتما در انتخابات شرکت کنند.

وی درباره وظایف نمایندگان منتخب مردم در مجلس خاطرنشان کرد: همانطور که امام فرمودند «مجلس در راس امور است» این یعنی وظیفه نمایندگان در مجلس بسیار سنگین است. نمایندگان مجلس باید دقت بسیاری داشته باشند که در بحث قانون‌گذاری و تضمین آینده کشور چگونه وارد عمل شوند.

سیاری ادامه داد: نمایندگان باید آینده‌نگری کنند، قانونگذاری مناسبی انجام دهند و در خط ولایت حرکت کنند و در مسیری حرکت کنند که آینده کشور و مردم تضمین شود.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: هر رای، تیری است به سمت دشمن و هرکسی می‌خواهد کشورش قوی باشد حتما این تیر را پرتاب می‌کند و این گونه اقتدار کشور و مملکت و انقلاب را به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار