سخنگوی گردان‌های قدس:

شرافتمندان لبنانی، یمنی و عراقی را الگو قرار دهید/ مبارزان جنگ در غزه را رقم می‌زنند

ابوحمزه اعلام کرد که امت اسلام باید شرفتمندان لبنانی، یمنی و عراقی را در حمایت از ملت فلسطین الگوی خود قرار دهد و دست به اقدام بزند.
کد خبر: ۶۵۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱ - 02March 2024
شرافتمندان لبنانی، یمنی و عراقی را الگو قرار دهید/ مبارزان جنگ در غزه را رقم می‌زنندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ابوحمزه» سخنگوی گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مبارزان فلسطینی به مقاومت در برابر ماشین جنگ و نسل‌کشی آشکار رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.
 
وی خطاب به امت اسلام بیان کرد: زمان آن رسیده که با الگو قراردادن شرافتمندان لبنانی، یمنی و عراقی تسلیحات خود را به کار بیاندازید و اقدام کنید. ما وارد جنگی نامحدود برای آزادی اسیران و تحقق منافع ملتمان شدیم. همان‌گونه که با نماز و روزه رو به سوی خداوند می‌کنید، با سلاح‌هایتان رو به سوی فلسطین کنید.
 
ابوحمزه گفت: ما تا زمان اخراج اشغالگران از غزه و تمامی فلسطین هرگز دست از مقاومت نخواهیم کشید. در روز‌های گذشته چندین ماموریت رزمی گوناگون را علیه نیرو‌های اشغالگر به انجام رساندیم. چند روز پیش، تمامی افراد یک گروه از نظامیان صهیونیست را در شهرک الزیتون به هلاکت رساندیم.
 
وی ادامه داد: ما بر اساس وحدت میادین رزم در غزه، لبنان، عراق و یمن تداوم نبرد طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. به نتانیاهو می‌گوییم که این تنها مبارزان و مجاهدان هستند که موضوع فردای جنگ در نوار غزه را مشخص می‌کنند.
 
ابوحمزه افزود: از مردم کشور‌های عربی و اسلامی دعوت می‌کنم که روز نخست ماه رمضان را روز جهانی حمایت از غزه قرار بدهند. به ملتمان در کرانه باختری و قدس اشغالی می‌گویم که با هر چه دارید به دشمن حمله کنید. مقاومت تا زمانی که اشغال ادامه داشته باشد تداوم خواهد داشت.
 
انتهای پیام/ 241
 
نظر شما
پربیننده ها