حضور حداکثری، اقتدار ملی/ عضو شورای اسلامی شهر تهران:

حضور پرشور مردم در انتخابات، نشانه استحکام پایه‌های مردم سالاری دینی است

صادقی گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای نشانه آشکار از استحکام پایه‌های مردم سالاری دینی در ایران است. 
کد خبر: ۶۵۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ - 03March 2024

حضور پرشور ملت ایران در انتخابات نشانه استحکام پایه‌های مردم سالاری اسلامی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «احمد صادقی» عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در دویست و نوزدهمین جلسه شورا با اشاره به حضور پر شور مردم ایرن اسلامی در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: مشارکت بیش از ۵۰ درصدی مردم در سراسر کشور در روز جمعه بار دیگر گوهر درخشان عزم و اراده ملی در برابر چشمان جهانیان را به جلوه در آورد و مشارکت گسترده و پر شور مردم در سراسر کشور و حضور مشتاقانه در مراکز رای گیری در همه جای کشور و از همه اقشار اجتماعی نشانه آشکار از استحکام پایه‌های مردم سالاری اسلامی و دلبستگی همگانی به این موهبت بزرگ پرودگار است و ایران و ایرانی را در آزمون میدان عمل سرافراز کرد. 

صادقی در ادامه افزود: پروپاگاندای دشمنان برای هزارمین بار شکست خورد؛ پیام حضور مردم در انتخابات همین یک جمله بود. وقتی تمامی ارکان را به کار می‌گیرند، تبلیغات می‌کنند تا مردم را ترغیب به نیامدن پای صندوق‌ها کنند، اما تیرشان به سنگ می‌خورد، چرا که مردم ما میهن، نظام و سرنوشتشان را دوست دارند. سپاس و صد سپاس از مردم خوب کشورمان.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: مردم وظیفه خود را بار دیگر به نحو احسن انجام دادند و این بار نوبت نمایندگان منتخب و مسئولان فعلی است که قدر این حضور‌ها را بدانند و در جهت رفاه و آسایش این مردم عزیز بکوشند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت دشمنان و معاندان معلوم است، اما اینکه چرا عده‌ای از داخل بر طبل نا امیدی و دلسرد کردن مردم می‌نواختن جای سوال است؟ آیا رای ندادن به معنای روشن فکری است؟ در زمانه‌ای که آزادی بیان و پاسداشت حقوق بشر فریاد زده می‌شود و آزاد اندیشی به رخ کشیده می‌شود آیا رای ندادن یک عقب گرد بزرگ از آرمان‌های آزاد اندیشانه نیست؟ گرچه مردم پاسخی کوبنده به این قشر دادند و امیدواریم این عزیزان راه انابت در پیش گیرند.

صادقی گفت: مجلس شورای اسلامی تبلور اراده ملت بر سرنوشتشان است و نمایندگان و منتخبین باید بدانند که بار امانت سنگینی را به دوش می‌کشند و لذا امیدواریم از هیچ کوششی برای خدمت به ملت شریف ایران مضایقه نکنند.

انتهای پیام/۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار