قدردانی فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از حضور پرشور مردم در انتخابات

سردار شجاع در پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهم اسفند قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۵۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ - 03March 2024

قدردانی فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از حضور پرشور مردم در انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پیامی ضمن قدردانی از مردم ولایتمدار، حماسه‌ساز و دلسوز ایران اسلامی به جهت مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، از مجاهدت‌های شبانه‌روزی همرزمان خود در مرزهای استان خراسان رضوی که در دو جبهه حراست از مرزها و تامین امنیت حوزه‌های اخذ رأی تلاش کردند تا خللی در امنیت انتخابات ایجاد نشود، قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: مردم شریف و متعهد ایران اسلامی بار دیگر شاهد حضور گسترده شما پای صندوق‌های اخذ رأی بودیم، یکدلی و یک صدایی شما باعث شد تا نقشه‌های پوچ دشمنان و معاندین سرکوب و در نطفه خفه شود، اینجانب از همه شما هموطنان عزیز در سراسر ایران اسلامی بویژه استان خراسان رضوی قدردانی می‌نمایم و امید است ان‌شاءالله نمایندگان منتخب با تصمیمات منطقی جواب این حضور آگاهانه مردم عزیز را بدهند.

این پیام می‌افزاید: همرزمان سختکوش، مقتدر و مجاهدم در سراسر مرزهای استان از تلاش‌های شبانه روزی و بی‌وقفه شما در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی برای پایداری امنیت در کشور قدردانی می‌نمایم.

در پایان این پیام تصریح شده است: جا دارد از حمایت‌های خانواده‌های محترم مرزبانان که در این موقعیت حساس از همسران و پدران خود حمایت و دعای خیرشان را بدرقه راه آن‌ها کردند نیز قدردانی کنم. آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایران اسلامی و همه مردم شریف آن را از درگان خداوند منان خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار