در نشست مشترک استاندار خراسان رضوی و مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان؛

استاندار خراسان رضوی: مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی باید جزو پروژه‌های شهری قرار گیرد/ سردار یوسفعلی‌زاده: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با پشتیبانی مدیریت شهری تکمیل می‌شود

«نظری» گفت: برای تسریع در تکمیل پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان باید شهرداری مشهد این پروژه را به عنوان یکی از پروژه‌های شهری تعریف کند و نسبت به تکمیل آن اهتمام داشته باشد.
کد خبر: ۶۵۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ - 03March 2024

استاندار خراسان رضوی: مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی باید جزو پروژه‌های شهری باشد/ سردار یوسفعلی‌زاده: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با پشتیبانی مدیریت شهری تکمیل می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، نشست مشترک «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی و سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد.

نظری در این نشست اظهار داشت: ماهیت مأموریت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی فرهنگی است؛ بر همین اساس باید متمرکز بر جنبه‌های نرم‌افزاری مأموریت باشد.

وی افزود: در حوزه عمرانی به منظور تکمیل پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان باید با محوریت معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی، شورای اسلامی و شهرداری مشهد این مهم پیگیری شود. برای تسهیل در این امر، شهرداری مشهد باید این پروژه را به عنوان یکی از پروژه‌های شهری تعریف و نسبت به تکمیل آن اهتمام داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی گفت: با تقسیم کاری که صورت می‌گیرد تکمیل بناهای نیمه تمام، محوطه‌سازی، بهره‌برداری از تاسیسات فنی و همچنین تجهیز و بهره‌برداری از ساختمان‌های احداث شده بر اساس یک زمانبندی فشرده باید در اولویت قرار گیرد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر مشهد مطالبه‌گر و پیگیر تهاتر، مولدسازی و واگذاری اعتبارات مصوب باشد، ادامه داد: شهرداری مشهد مکلف است نسبت به فعال‌سازی کارگاه عمرانی و تکمیل محوطه‌سازی اقدام کند.

نظری تصریح کرد: برای تسهیل در امور باید با محوریت معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی، فعال‌سازی هیئت مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی که شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مشهد جزو اعضای آن هستند صورت بگیرد تا بر اساس زمانبندی مشخص ماموریت دنبال شود.

تکمیل پروژه دست احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی نیازمند پشتیبانی مدیریت شهری

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست ابراز داشت: بحمدالله شورای اسلامی شهر مشهد طی سه سال گذشته مصوبات شفافی را گذرانده است و به شهرداری مشهد ابلاغ شده اما عملیات عمرانی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرسان رضوی دو سال است که متوقف شده و برای رفع این مانع باید تدبیر لازم اندیشیده شود.

این مقام مسئول افزود: برای انجام ماموریت در حوزه عمرانی با اتخاذ راهکارهای متعددی امور پیگیری و عملیاتی ‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی بر حمایت و پشتیبانی مدیریت شهری از پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تا تکمیل آن تاکید کرد.

در این نشست که «جواد خدایی» معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی، «سید جمال‌الدین حسینی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و «حسن موحدیان» رئیس شورای اسلامی شهر مشهد حضور داشتند ضمن همراهی و توافق با کلیات مباحث و تدابیر اعلام شده از سوی استاندار خراسان رضوی، اعلام آمادگی کردند حداکثر مساعدت و همکاری را در راستای تحقق منویات و تاکیدات به عمل آورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار