جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا:

همسران شهدا منادیان صبر و استقامت هستند

سردار شرفی با بیان اینکه همسران شهدا منادیان صبر و استقامت هستند گفت: انتظار ما همواره از شما دعای خیر برای خدمتگزاری به مردم و شهید شدن در این راه است.
کد خبر: ۶۵۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ - 03March 2024

همسران شهدا منادیان صبر و استقامت هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در گردهمایی مادران و همسران شهدای شاخص استان آذربایجان غربی که در سالن همایش‌های مجموعه ورزشی غدیر برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان کشور ما خوشبختانه در هیچ کجای دنیا احساس کوچکی ندارند و تنها در جمع خانواده شهدا ومادران و همسران این عزیزان سر خم می‌کنند.

سردار شرفی با بیان اینکه همسران شهدا در این برهه زمانی با توکل بر خدا، صبر، عفت، پاک‌دامنی، ایثار، شهامت و اطاعت از رهبری عزیز و با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشته اند، افزود: شهدا از سیم‌خاردار نفس شان گذشتند تا به این مقام والا رسیدند و شما باید این خصوصیات را برای نسل جوان تبیین کنید.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های بارز شهدای شما عزیزان که من با چند تن از آن‌ها همرزم بوده ام، خوش‌اخلاقی و خنده‌رویی بود و همیشه در سخت‌ترین لحظات زندگی، خنده از لبشان کنار نمی‌رفت و با مشکلات و سختی‌هایی که داشتند برابر بررسی زندگینامه آن‌ها سرپرستی چند کودک یتیم را نیز برعهده داشتند.

وی با بیان این‌که شهدا همواره با اخلاص، ایمان، ساده و بی‌ریا بودند، ادامه داد: امیدواریم شما همسران و مادران شهدا که شریک ثواب عزیزانتان هستید ما را نیز از دعای خیر خود محروم نکنید تا در راه خدمتگزاری بتوانیم به درستی انجام وظیفه کرده و شهادت نیز نصیب ما شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار