پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی در پی شهادت «رضا زارعی»

سرهنگ الهی‌راد در پی شهادت سرهنگ پاسدار «رضا زارعی» شهید مدافع حرم در دیرالزور پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰ - 04March 2024

پیام تسلیت سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» در پی شهادت شهیدالقدس «رضا زارعی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در پی شهادت سرهنگ پاسدار «رضا زارعی» شهید مدافع حرم در دیرالزور پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند، بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه نیرو‌های ایرانی، حاصل ضربات محکم محور مقاومت به صهیونیست‌ها است. رژیم اشغالگر قدس در همه مرز‌های خود از شرق و غرب و شمال و جنوب از محور مقاومت سیلی خورده است. صهیونیست‌ها توان رویارویی مستقیم با محور مقاومت را ندارند از این رو به اقدامات کور متوسل می‌شوند.

شهداء نماد ایثار و فداکاری­ اند و شهدای مدافع حرم، مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) هستند. جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که هیچ یک از اقدامات دشمنان را بی‌پاسخ نمی‌گذارد از این رو انتقام این فرزند خود را نیز خواهد گرفت.

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

اینجانب شهادت مدافع حرم سرهنگ شهید «رضا زارعی» را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد‌ظله العالی)، فرماندهی و پرسنل سپاه بویژه خانواده صبور، مقاوم و بزرگوارش تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و حشر با سالار شهیدان (ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار