عملیات نیرو‌های امنیتی عراق علیه تروریست‌ها

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق از طرح امنیتی نیرو‌های این کشور برای مبارزه با تروریست‌های پنهان شده در شمال بغداد خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ - 04March 2024

عملیات نیرو‌های امنیتی عراق علیه هسته‌های تروریستی در شمال بغدادبه گزارش گروه بین‌الملل‌ دفاع‌پرس به نقل از المعلومه، «تحسین الخفاجی» سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که نیرو‌های امنیتی این کشور یک استراتژی سه جانبه برای تقویت امنیت منطقه‌های اطراف الطارمیه واقع در شمال بغداد در پیش گرفته اند.

وی در ادامه افزود: گروهک‌های پنهان، ولی شکست خورده در این منطقه‌های مخفی شده اند و هیچ توانی برای به دست گرفتن اوضاع حتی کنترل یک وجب از خاک عراق را ندارند، اما از طریق حمله‌های جنایت کارانه تلاش می‌کنند اعلام حضور کنند.

الخفاجی اضافه کرد: نیرو‌های امنیتی عراق طی ماه‌های گذشته سرکردگان برجسته این عناصر تروریست را به هلاکت رسانده اند.

وی بیان کرد: شرایط در این منطقه با ثبات بوده و از سوی نیرو‌های امنیتی عراق مورد رصد قرار می‌گیرد. نبرد با تروریسم با پیروزی نیرو‌های امنیتی به پایان خواهد رسید.

نیرو‌های حشد شعبی عراق نیز روز گذشته دومین مرحله عملیات «وعده حق» را برای تعقیب هسته‌های تروریستی داعش و انهدام توانمندی‌های آن‌ها در استان الانبار با همکاری ارتش و سرویس‌های امنیتی و با حمایت نیروی هوایی ارتش انجام دادند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار