در دیدار جمعی از خانواده شهدا؛

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده: دشمن به دنبال گرفتن هویت نوجوانان و جوانان ایرانی است/ خانواده‌های شهدا انجمن‌های فرهنگی تشکیل دهند

خزعلی گفت: ما باید هویتی که دشمن می‌خواهد از جوانان بگیرد را بازگردانیم، خانواده‌های شهدا در این امر تاثیرگذارند و بهتر است انجمن‌های فرهنگی تشکیل دهند.
کد خبر: ۶۵۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲ - 04March 2024

.به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «انسیه خزعلی» معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا اظهار داشت: ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه داده و چراغی که روشن کردند را روشن نگه داریم و اجازه ندهیم با حرکت‌های شیطانی که دشمنان در سطح جهانی انجام می‌دهد، این راه و این نور خاموش شود. البته راه سختی است. شما شهید زندگی می‌کنید و تمام لحظاتتان را برای ادامه و حفظ آن راه صرف می‌کنید و قطعاً اجر شهید خواهید داشت.

وی افزود: حقیقتاً خانواده شهدا وارثان و ادامه‌دهنده راه شهیدان هستند. ان‌شاءالله خدا سایه همه شما را بر سر ما، این کشور و همه مردم نگه دارد و طول عمر باعزت به شما عطا کند.

وی همچنین بیان کرد: پرداختن به مساله جوانان و نوجوانان و از دست رفتن هویت آن‌ها کاری است که دشمن دارد در مورد مسائل فرهنگی انجام می‌دهد.

خزعلی با اشاره به اینکه دشمن قصد دارد هویت جوانان و نوجوانان ما را از آن‌ها بگیرد، گفت: ما نیاز داریم که کار جدی فرهنگی داشته باشیم و باید این هویت را به جوانان بازگردانیم. این کار باید به شیوه‌ای انجام شود که تأثیرگذار باشد و خانواده‌های شهدا می‌توانند این کار مهم را انجام دهند.

وی در ادامه افزود: ما نیاز داریم که روح انقلابی، روح اسلام و روح حجاب و عفاف را در درون بچه‌ها نهادینه کنیم، شعار دادن و پرداختن به آن کفایت نمی‌کند. شما شهادت و ایثار را با تمام وجود احساس کردید و چشم امید ما برای این تأثیرگذاری بر جوانان و نوجوانان هستید.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده همچنین گفت: بهتر است در بین خانواده‌های شهدا انجمن‌های متعدد تشکیل شود و با یاری یکدیگر مسائل فرهنگی را ارتقا بخشیم.

وی افزود: دولت مردمی کار را به وسیله خود مردم انجام می‌دهد. ما با بخش‌نامه یا دستورالعمل و با استفاده از امکانات دولتی نمی‌توانیم کار‌های فرهنگی را انجام دهیم، بلکه مردم، حلقه‌های میانی، گروه‌ها و جمعیت‌ها باید در میدان فرهنگی و اجتماعی جلودار باشند.

خزعلی یادآور شد: جمهوری اسلامی به تعبیر شهید سلیمانی، حرم است. این حرم را باید پاس داشت، زیرا اگر این حرم ضعیف شود، دشمن قوی می‌شود و هجمه‌ها را به صورت واضح‌تر و وسیع‌تری انجام خواهند داد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار