هراس صهیونیست‌ها از فرارسیدن ماه رمضان

با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، ترس اشغالگران صهیونیستی از تشدید فعالیت‌های مقاومت اسلامی در کرانه باختری و قدس اشغالی افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۶۵۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳ - 04March 2024

هراس صهیونیست‌ها از فرارسیدن ماه رمضانبه گزارش گروه بین‌الملل‌ دفاع‌پرس به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که نظامیان صهیونیست سطح آمادگی خود را برای رویارویی با احتمال تشدید درگیری‌ها طی ماه مبارک رمضان در کرانه باختری افزایش داده اند.

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، نظامیان متجاوز از ترس افزایش درگیری‌ها در کرانه باختری اقدام به بازداشت تعدادی از شهروندان فلسطینی در طوباس کرده اند.

به تازگی «ابوحمزه» سخنگوی نظامی جهاد اسلامی در سخنانی از همه ملت‌های عربی و اسلامی خواست تا در ماه مبارک رمضان یک بسیج عمومی بزرگ برای دفاع از مردم فلسطین و غزه ترتیب دهند و ماه رمضان را تبدیل به ماه وحشت اشغالگران کنند.

روز گذشته گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای مشترک حمایت کامل خود را از اعتراضات بین‌المللی تحت عنوان طوفان جهانی در طول ماه مبارک رمضان ضد رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

گروه‌های مقاومت از وجدان‌های بیدار جهانی خواستند تا بزرگترین تحرک رسمی و مردمی در جهان را در سطح ملی و منطقه‌ای و بین المللی طی ماه مبارک رمضان به کار بگیرند تا آرمان فلسطین پیروز شده و فشار‌ها برای توقف نسل کشی و کشتار جمعی مردم در غزه افزایش پیدا کند و توطئه‌های اشغالگران صهیونیست با شکست مواجه شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار