فرمانده نیروی هوایی ارتش:

استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های «نهاجا» است

امیر سرتیپ واحدی گفت: استفاده از ظرفیت‌های داخلی و خارجی، شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشمندان در سطح یگان‌ها از اولویت‌های نیروی هوایی ارتش است.
کد خبر: ۶۵۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ - 05March 2024

امیر سرتیپ واحدیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در همایش نگهداری و تعمیرات این نیرو اظهار داشت: معاونت آماد و پشتیبانی و فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی نهاجا همچون سایر بخش‌های این نیرو دو یار با وفا و صدیق هستند که با همدلی و همکاری تنگاتنگ، تمامی اقدامات آمادی و پشتیبانی این نیرو را با قدرت و سرعت به سرانجام می‌رسانند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری ایران، گفت: اولین جایی که پس از پیروزی انقلاب مورد تحریم دشمن قرار گرفت، نیروی هوایی ارتش بود. شما عزیزان با توجه به کمبود قطعه و تجهیزات از اولین روز‌های جنگ مردانه روی پای خود ایستادید، تلاش کردید و اکنون این موفقیت را مدیون شما هستیم.

وی در ادامه با اشاره به آماده‌سازی موتور هواپیما‌ها از دوران دفاع مقدس تاکنون، خاطرنشان کرد: شما مردان مرد، با قدرت و با همکاری صنایع توانستید این کار سخت را انجام دهید و هواپیما‌های نیروی هوایی را سرپا، ایمن و آماده نگهدارید و امروز افتخار ما به داشتن شما عزیزانی است که برای اعتلای وطن سر از پا نمی‌شناسید.

فرمانده نهاجا با بیان اینکه ما امروز شاهد پیشرفت نیروی هوایی ارتش در همه عرصه‌ها هستیم، عنوان کرد: استفاده خوب و درست از ظرفیت‌های داخلی و خارجی، شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشمندان در سطح یگان‌ها از اولویت‌های این نیرو است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز در این همایش ضمن تقدیر از حضور و مشارکت حداکثری کارکنان و خانواده‌های ارتش به‌ویژه نیروی هوایی در انتخابات یازدهم اسفندماه گفت: زحماتی که توسط شما عزیزان در مجموعه آماد و پشتیبانی برای به روز نگهداشتن تجهیزات نیروی هوایی متحمل می‌شوید، شاید به لحاظ مسائل ایمنی و امنیتی دیده نشود، ولی خداوند آن‌ها را می‌بیند و در آن نفوذ و اشراف دارد و بی شک پاداش شما در نزد خداوند متعال محفوظ است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار