فرمانده سپاه بوشهر:

اقدامات دشمن بااشراف دقیق حفاظت اطلاعات خنثی شده است

سرتیپ پاسدار «رزمجو» گفت: بسیاری از تلاش‌های دشمنان با اشراف اطلاعاتی دقیق و به موقع کارکنان حافظت و اطلاعات سپاه خنثی شده است.
کد خبر: ۶۵۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ - 05March 2024

اقدامات دشمن بااشراف دقیق حفاظت اطلاعات خنثی شده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سرتیپ پاسدار «علی رزمجو» فرمانده سپاه استان بوشهر امروز در جمع کارکنان این مجموعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به جوسازی‌های متعدد دشمنان در راستای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم تلاش‌ها و نقشه‌های شوم خود از طریق رسانه‌های معاند و جنگ‌های شناختی نه تنها نتوانستند حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند بلکه مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور حد اکثری خود حماسه‌ای جدید در تاریخ انقلاب و انتخابات کشور به ارمغان آوردند.

سردار رزمجو با بیان اینکه کارکنان حفاظت اطلاعات سپاه در راستای صیانت و حفاظت از دست‌آوردهای انقلاب اسلامی تا کنون اقدامات بسزایی را ایفا کرده‌اند تصریح کرد: بسیاری از تلاش‌های دشمنان با اشراف اطلاعاتی دقیق و به موقع کارکنان حافظت و اطلاعات سپاه خنثی شده است.

وی ابراز داشت: تلاش در جهت حفظ و صیانت اصول پاسداری در عرصه‌های مختلف یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های حفاظت اطلاعات سپاه محسوب می‌شود.

انتهاتی پیام/

نظر شما
پربیننده ها