معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد؛

لزوم افزایش دیدار با خانواده معظم شهدا

«رفیعی» بر لزوم پر رنگ کردن دیدار با خانواده معظم شهدا تاکید کرد. 
کد خبر: ۶۵۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹ - 06March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان, «ابوالفضل رفیعی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان امروز در جلسه شورای ترویج و توسعه ایثار و شهادت استان زنجان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: انتخابات 11 اسفند از یک سال گذشته با شعار سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت برنامه‌ریزی شده بود و مردم با مشارکت در انتخابات، حماسه‌ بزرگی خلق کردند که باید از حضور مردم در خلق این حماسه تقدیر و تشکر داشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان برنده اصلی این حماسه را ملت ایران عنوان کرد و افزود: مردم ایران با این اقدام یک نه بزرگ به اهداف و برنامه‌های دشمن دادند که نقشه خلوت شدن انتخابات را در سر داشتتد و با لبیک‌گویی به ولی‌امر، با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن مقابله کرده و از انقلاب اسلامی حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم قدرت اصلی کشور ایران هستند، اضافه کرد: باید قدردان این مردم و همه عزیزانی که برای امنیت و اقتدار این انقلاب از جان و مال خود گذاشتند، باشیم.

رفیعی در ادامه بر لزوم تقویت سرمایه‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: در آستانه روز شهید باید همه دستگاه‌های اجرایی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات خود را با مصوبات و قوانین تطبیق بدهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در اسفندماه عملیات‌های زیادی در هشت سال دفاع مقدس انجام شده است، ادامه داد: در این عملیات‌ها سرداران و رزمندگان زیادی از استان زنجان به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه سیاست دولت مردمی کردن برنامه‌ها است، بر پررنگ کردن دیدار با خانواده معظم شهدا، مشکلات جامعه ایثارگری به صورت موردی، برپایی میز خدمت جامعه ایثارگری با حضور مسؤولان دستگاه‌های ذیربط به مناسبت گرامیداشت روز شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها