بمباران مجدد میدان النابلسی توسط رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی برای صد و پنجاه و سومین روز متوالی به نسل‌کشی و جنایت علیه ملت مظلوم فلسطین در نوار غزه ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۶۵۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ - 07March 2024

بمباران مجدد میدان النابلسی توسط رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنگ در حالی وارد روز ۱۵۳ام شده که تا این لحظه ۳۰۷۱۷ نفر در حملات این رژیم در نوار غزه به شهادت رسیده و ۷۲۱۵۶ نفر نیز زخمی شدند. بیش از ۷۰۰۰ نفر نیز مفقود و زیر آوار هستند. علاوه بر این اشغالگران صد‌ها نفر از ساکنان نوار غزه را هم بازداشت کرده‌اند.

همزمان با جنگ در غزه، مذاکرات برای آتش‌بس و مبادله اسرا نیز ادامه دارد هرچند تا این لحظه هیچ نتیجه خاصی حاصل نشده و نتانیاهو اصلی‌ترین عامل بر سر راه رسیدن به هرگونه توافقی است، چرا که او قصد خروج نیروهایش از نوار غزه را ندارد و می‌داند توقف جنگ به معنی پایان حیات سیاسی او خواهد بود.

منابع محلی از حملات ارتش اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه از بامداد امروز پنج شنبه خبر داده و اعلام کردند که گروهی از فلسطینیان در میدان النابلسی در غرب غزه در حمله صهیونیست‌ها بمباران شدند که طی آن ۵ نفر شهید شدند.

از سوی دیگر، منابع محلی از شهادت ۱۷ فلسطینی و مفقود شدن شماری بر اثر بمباران تعدادی خانه در النصیرات و دیر البلح در مرکز نوار غزه خبر دادند.

جنگنده‌های اسرائیلی همچنین ورودی شهرک الزوایده در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

شلیک گسترده بالگرد‌های اسرائیلی به سمت فلسطینیان در بیت لاهیا در شمال نوار غزه از جمله دیگر رخداد‌های صبح امروز است.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی از تداوم حملات سنگین توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح و دیرالبلح خبر می‌دهند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها