نمایش «استشهادی برای مسافر اردیبهشت» در کرمانشاه به روی صحنه می‌رود

در آستانه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰ نمایش «استشهادی برای مسافر اردیبهشت» در کرمانشاه به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۶۵۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳ - 09March 2024

نمایش «استشهادی برای مسافر اردیبهشت» در کرمانشاه به روی صحنه می‌رودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، در آستانه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ نمایش »استشهادی برای مسافر اردیبهشت» در استان کرمانشاه برای عموم مردم استان به روی صحنه می‌رود.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی هاشم پورمحمدی کاری از گروه نمایش شهید آوینی کرمانشاه تازه‌ترین تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمانشاه است که از ۱۹ تا ۲۶ اسفند ۱۴۰۳ هر روز ساعت ۱۷ در تماشاخانه استاد داریوش گراوندی واقع در خیابان خیام کرمانشاه بر روی صحنه خواهد رفت.

در این اثر دفاع مقدسی که به برش‌هایی از زندگی، زمانه و دلاوری‌های تنها زن رزمنده جنگ تحمیلی در خط مقدم جبهه گیلانغرب، بانو نصرت خدایاری شهسواری (خواهر بسیطی) و برادرش، شهید حسین بسیطی می‌پردازد؛ ناهید حسینی، نسترن رستمی و هاشم پورمحمدی به ایفای نقش می‌پردازند.

پرستو قیطرانی دستیار کارگردان و طراح لباس، پوریا جلالی سرپرست گروه، کوثر موسوی منشی صحنه و مجری نور و صدا، مهدی اسدی تبار طراح پوستر و بروشور و مشاور کارگردان، رسول شنوایی طراح نور، هاشم پورمحمدی طراح صحنه و سجاد شهسواری ساخت دکور سایر عوامل فنی و اجرایی این نمایش صحنه‌ای هستند.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت نمایش از طریق سامانهٔ تیوال و یا گیشه تماشاخانه به صورت حضوری اقدام نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها