پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در پی شهادت «طهماسب شاماری»

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه و استاندار کرمانشاه به مناسبت شهادت جانباز ۷۰ درصد شهید «طهماسب شاماری» پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ - 09March 2024

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان واستاندار کرمانشاه در پی عروج جانباز سرافراز اسلام «طهماسب شاماری»به گزارش دفاع‌پرس‌ از کرمانشاه، آیت‌الله «حبیب الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان و «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه در پیامی مشترک،  شهادت پرافتخار جانباز گران‌قدر ۷۰ درصد «طهماسب شاماری» را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

إنا لله و إنا إلیه راجعون

شهادت پرافتخار جانباز گران‌قدر ۷۰ درصد «طهماسب شاماری» که از نمونه‌های صبر و ایثار و ازخودگذشتگی در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس اسلامی بود، مایه سربلندی و افتخار خطه خون‌رنگ کرمانشاه است.

بی‌تردید پاداش صبر و فداکاری این شهید والامقام موجب رحمت واسعه الهی و هم‌جواری با اولیاء الهی و شهدای والامقام خواهد بود.

بدین‌وسیله ضمن تبریک و تسلیت به محضر خانواده محترم این شهید عزیز و مردم شهیدپرور استان کرمانشاه و همچنین اهالی دلاور و مقاوم شهرستان گیلانغرب، از خداوند متعال هم‌نشینی با ائمه اطهار علیهم‌السلام را برای این شهید بزرگوار مسئلت می‌نماییم.

شهید گران‌قدر شاماری متولد سال ۱۳۲۹ با عضویت بسیج عشایری در شهریورماه سال ۱۳۶۰ در مناطق عملیاتی گیلانغرب مورد اصابت ترکش خمپاره دشمن بعثی قرار گرفت و مجروح شد که پس از تحمل ۴۲ سال رنج ناشی از مجروحیت به هم‌زمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار