فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

رزمندگان شهرستان آبدانان در عملیات والفجر ۱۰ نقش بسزایی داشتند

سردار «شاکرمی» گفت: مردم آبدانان در عملیات والفجر ۱۰ و آزادسازی ارتفاعات شاخ شمیران با تقدیم ۱۷ جوان رعنا نقش مهم و پررنگی در حماسه عظیم داشتند.
کد خبر: ۶۵۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴ - 09March 2024
رزمندگان شهرستان آبدانان در عملیات والفجر ۱۰ نقش بسزایی داشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ دوم «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام امروز در یادواره شهدای گردان ۵۰۲ امام حسین (ع) و ۲۲۰ شهید شهرستان آبدانان که در شهرستان آبدانان برگزار شد، اظهار داشت: مردم شریف آبدانان در بزنگاه‌های تاریخی کشور و انقلاب همیشه پای کار بوده و این مهم در دوران ۸ سال دفاع مقدس به خوبی مشهود بود.
 
وی افزود: خاطره تلخ بمباران این شهرستان توسط دشمن دژخیم هیچگاه از خاطره‌ها پاک نخواهد شد، اما حضور دوباره مردم در جبهه‌ها این حادثه بعنوان یک جریان تاریخی در مسیر مقاومت ایلام ثبت و ضبط کرد.
 
«شاکرمی» گفت: این شهرستان بزرگ بعد از دفاع مقدس در حوزه علم نیز حرفی برای گفتن داشته و دانشمند شهید هسته‌ای کشور شهید رضایی نژاد نمونه‌ای بود که دشمن تاب آنرا نداشت.
 
 فرمانده سپاه امیرالمومنین خاطرنشان کرد: مردم ایثارگر با مأیوس کردن نقشه شوم دشمنان با این تجمع عظیم این پیام را مخابره کردند که آبدانان همیشه تاریخ مظهر از خودگذشتگی و مردانگی بوده و هیچگاه از آرمان‌های انقلاب و شهدا دست نخواهند کشید.
 
 این مسئول ادامه داد: رشادت رزمندگان همیشه پیروز لشکر امیرالمؤمنین (ع) و گردان ۵۰۲ امام حسین (ع) برای همیشه بر بلندای شاخ شمیران جاودانه است.
 
وی افزود: مردم آبدانان در عملیات والفجر ۱۰ و آزادسازی ارتفاعات شاخ شمیران با تقدیم ۱۷ جوان رعنا نقش مهم و پررنگی در حماسه عظیم داشتند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار