نماینده ولی فقیه درسپاه بوشهر تاکید کرد؛

رمضان ماه خودسازی انسان است

حجت الاسلام «هاشمی» گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی کمیاب در زندگی محسوب می‌شود و شایسته است با نهایت استفاده معنوی در این زمان مسلمین جهان به کمالات خود افزوده کنند.
کد خبر: ۶۵۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ - 10March 2024

رمضان ماه خودسازی انسان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر،حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عبدالرضا هاشمی» نماینده ولی فقیه در سپاه بوشهر امروز در نشست هماهنگی ویژه برنامه نوای ملکوت  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ماه رمضان را فرصتی بسیار مناسب برای انس با قرآن کریم و خودسازی انسان دانست و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی کمیاب در زندگی محسوب می‌شود و شایسته است با نهایت استفاده معنوی در این زمان مسلمین جهان به کمالات خود افزوده کنند.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه نوای ملکوت در بوشهر گفت: ویژه برنامه قرآنی نوای ملکوت همزمان با ماه مبارک رمضان در مرکز استان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار و به صورت زنده از طریق صدا و سیمای مرکز بوشهر اجرا خواهد شد.

نماینده ولی فقیه درسپاه بوشهر در پایان تصریح کرد: برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در بخش‌های نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر و تمامی شهرستان‌های استان با میزبانی سپاه امام صادق (ع) و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار