جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش:

ایران پیشگام شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است

امیر سرتیپ «هادیان» با تأکید بر لزوم تبیین معارف دفاع مقدس برای نسل جوان، گفت: جمهوری اسلامی ایران پیشگام شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۶۵۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ - 10March 2024

امیر سرتیپ هادیانبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین اختتامیه دوره‌های مهدویت و نهج‌البلاغه ارتش جمهوری اسلامی که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی نهاجا برگزار شد، اظهار داشت: تحقق تمدن نوین اسلامی یکی از مهم‌ترین گام‌های زمینه‌سازی ظهور امام عصر (عج) است.

امیر سرتیپ هادیان با بیان اینکه شیعیان تشنه فرهنگ و معارف ظهور و مهدویت هستند، ادامه داد: در ساخت تمدن نوین اسلامی بی‌شک تأسی به فرهنگ انتظار و تمسک به کلام‌الله مجید و نهج‌البلاغه مهم‌ترین دستاورد و چراغ راه ما است.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر ضرورت تقویت فرهنگ آمادگی برای ظهور امام عصر (عج) در جامعه، افزود: ایران پیشگام شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است و جبهه استکبار با جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال توقف و جلوگیری از تحقق این موضوع است.

امیر هادیان با بیان اینکه آشنایی با فرهنگ عاشورایی و معارف دفاع مقدس برای نسل جوان ضروری است، خاطرنشان کرد: انتقال فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس به جوانان، منجر به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار