مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: 

تبیین عملکرد دستگاه‌های اجرایی نیازمند حرکت جهادی است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: همانگونه که در عمل، ماموریت‌ها جهادی و انقلابی دنبال می‌شوند باید در ارائه گزارش عملکرد نیز که یکی از عرصه‌های جهاد تبیین است جهادی عمل کرد تا دشمن در جنگ ترکیبی که به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ناکام بماند.
کد خبر: ۶۵۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ - 10March 2024

تبیین عملکرد دستگاه‌های اجرایی نیازمند حرکت جهادی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و «یحیی فیضی» مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط شرکت پالایش گاز سرخس اظهار داشت: در بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات زیادی صورت می‌گیرد که مردم از آن بی اطلاع هستند که بخش‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در ارائه خدمات و انعکاس آن کوشا باشند.

وی افزود: همانگونه که در عمل، ماموریت‌ها جهادی و انقلابی دنبال می‌شوند باید در ارائه گزارش عملکرد نیز که یکی از عرصه‌های جهاد تبیین است جهادی عمل کرد تا دشمن در جنگ ترکیبی که به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ناکام بماند.

این مقام مسئول در ادامه تاکید کرد: نامگذاری پالایشگاه گاز شهرستان سرخس به نام شهید والامقام حجت‌الاسلام سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد بسیار ارزشمند است، اما مطلوب آن است که با بهره‌گیری از سیره و سبک زندگی این روحانی مجاهد محتوا‌های مختلفی در قالب‌های گوناگون تولید شود و در اختیار جامعه هدف و بازدیدکنندگان از پالایشگاه قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با بیان اینکه اقدامات فنی صورت گرفته در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد مایه خرسندی است، گفت: تلاش‌های جهادی کارکنان این پالایشگاه ضمن جلوگیری از هدر رفت گاز، موجب استحصال و فرآوری این سرمایه ملی در جهت پیشرفت ایران اسلامی می‌شود که این اقدام، گام بزرگی در حوزه فرآورد‌های گازی است.

یوسفعلی‌زاده در ادامه با تشریح ماموریت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در حوزه‌های مختلف، بیان داشت: دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها ساختاری مردم نهاد هستند که با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دستگاه‌های محلی اجرای ماموریت می‌کنند که دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان سرخس نیز از این قاعده مستنثی نیست و شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد می‌تواند پشتیبان خوبی برای این دفتر باشد. 

وی حمایت شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد را از فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس به خصوص تالیف کتاب و یادمان‌های شهدای گمنام ضروری دانست.

در ابتدای این نشست یحیی فیضی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های شرکت پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس، آمادگی این مجموعه را در پشتیبانی از فعالیت‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار