نشست تخصصی؛ ابعاد شخصیتی سردار شهید صمد اسودی برگزار شد+ تصاویر

نشست تخصصی «بررسی ابعاد شخصیتی سردار شهید صمد اسودی» با هدف، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵ - 10March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان گلستان، به مناسبت سی و نهمین سالگرد شهادت سردار «صمد اسودی» فرمانده گردان امام حسین (ع) لشکر ویژه ۲۵ کربلا، نشست تخصصی «بررسی ابعاد شخصیتی سردار شهید صمد اسودی» به همت شعبه تحقیقات و آموزش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمدرضا کاظمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، پیرامون شخصیت والای شهید «اسودی» نکاتی را بیان داشت.

در ادامه سیدمهدی صادق نسب، تقی ایزد، سیدعلی کریمیان و تنی چند از پیشکسوتان استان، به بیان ویژگی‌های این شهید والامقام پرداختند.

ایمان و اخلاص کامل، توجه به معنویت، تبحر در فنون نظامی، رشادت و شجاعت، اهمیت دادن به آموزش نظامی نیروها، صمیمیت با رزمندگان از جمله ویژگی‌های شهید اسودی در این نشست شمرده شده است.

صمد اسودی متولد ۲ اسفند ۱۳۳۹ در شهر گنبد کاووس بود و ۱۸ اسفند ۱۳۶۳ یک روز قبل از عملیات بدر، در پادگان شهید بیگلو، در حین آزمایش نارنجکی که در آب بوده، به درجه رفیع شهادت نائل آمد، برادر وی «محمدعلی اسودی» نیز به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار